تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۲۰۳۰۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش ۳۰ درصدی زکات کشاورزان خوزستان علی‌رغم وقوع سیل
استاندار خوزستان گفت: زکات کشاورزان سخاوتمند خوزستان در سال گذشته حدود ۳۰ درصد نسبت به سال پیش از آن افزایش داشت و با وجودی پرداخت شد که در سال گذشته حدود دویست هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان دچار سیل و آسیب شد.
افزایش ۳۰ درصدی زکات کشاورزان خوزستان علی‌رغم وقوع سیل

 نشست شورای زکات استان امروز با شرکت استاندار خوزستان و با حضور ریاست ستاد زکات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از روحانیون، فرمانداران و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی در محل مصلای امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

استاندار خوزستان در حاشیه این نشست با یادآوری اینکه امر زکات از سوی خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم همسطح با فریضه نماز برشمرده شده است گفت: کشاورزان سخاوتمند استان خوزستان در سال گذشته حدود ۳۴ میلیارد تومان زکات پرداخت نمودند و این رقم حدود ۳۰ درصد نسبت به سال پیش از آن افزایش داشت.

غلامرضا شریعتی افزود: این رقم با وجودی پرداخت شد که در سال گذشته حدود دویست هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان دچار سیل و آسیب شد. امیدواریم امسال هم همین رشد را داشته باشیم و زکات بیشتری جمع آوری کنیم.

استاندار خوزستان اظهار داشت: با جمع آوری هر چه بیشتر زکات خواهیم توانست که به نیازمندان بیشتری کمک کرده و این امر را بیش از پیش گسترش دهیم و امیدواریم با بهره گیری مناسب وهزینه این اعتبارات در امور همگانی و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار رضایت مندی پرداخت کنندگان زکات را بیش از پیش جلب نماییم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار