تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۲۰۳۰۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تامین آب شرب بخش گمبوعه و خسرج الزامی است
هاشمی گفت: تامین آب شرب روستاهای بخش گمبوعه و خسرج و همچنین آب بخش کشاورزی باید در اولویت کاری قرار گیرد.
 شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی، علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

او با اشاره به جدید التاسیس بودن حمیدیه و همچنین موقعیت ترانزیتی و قرار گرفتن بین مرکز استان و مرز بین المللی چذابه افزود: مشکلات و کمبود‌ها در حوزه‌های مختلف شهری و تکمیل نشدن پروژه‌های مصوب بدلیل اختصاص ندادن اعتبارات لازم است.

هاشمی درخصوص وضعیت پروژه‌ها در بخش‌های مختلف اظهار داشت: طرح جامع آب و فاضلاب این شهرستان و تامین آب شرب اهالی روستا‌های بخش گمبوعه و خسرج، آب بخش کشاورزی، واگذاری زمین برای احداث بیمارستان و شهرک صنعتی نیز در دست پیگیری است و تلاش می‌کنیم هرچه زودتر مشکلات بخش‌های مذکور رفع و احداث پروژه‌ها آغاز شود.

احداث و بهره برداری ۷ مدرسه در حمیدیه

فرماندار حمیدیه با اشاره به احداث و بهره برداری ۷ مدرسه در حمیدیه تا مهرماه امسال با تلاش و همکاری اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان، بیان کرد: باید پیگیری‌های لازم جهت رفع مشکلات آموزشی و همچنین ارتقای رتبه تحصیلی این شهرستان صورت گیرد، ضمن اینکه باید کمبود فضا‌های آموزشی به ویژه در مقاطع تحصیلی متوسطه در روستا‌ها به کمک این اداره و جذب خیرین مدرسه ساز رفع و نسبت به تجهیز مدارس اقدام شود.

این مقام مسئول در ادامه به تامین اعتبار و اجرای پروژه احداث پل خسرج از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان تاکید کرد و ادامه داد: تکمیل پروژه‌های مصوب و نیمه تمام شهرستان در حوزه‌های راه و شهرسازی و راهداری در گروی تامین اعتبار است و امیدواریم با تامی اعتبار شاهد به پایان رسیدن آن‌ها باشیم.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی در این جلسه از مردم شهرستان حمیدیه بخاطر در حضور حماسی در انتخابات تشکر و قدردانی کرد و گفت: جلسات تخصصی با حضور روسا و مدیران کل استان خوزستان و روسای ادارات مربوطه این شهرستان به منظور شناسایی مشکلات و کمبود‌ها و ارائه پیشنهاد و راهکار مناسب جهت رفع آن‌ها و پیشبرد اهداف برگزار خواهد شد.

او بیان داشت: روسای ادارات شهرستان حمیدیه باید ظرفیت‌های موجود در حوزه فعالیت خود را مدنظر داشته باشند و نسبت به شناسایی و اولویت بندی مشکلات و کمبود‌ها جهت رفع و برطرف نمودن آن‌ها اقدام نمایند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار