تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۲۰۳۰۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنج نفر در کانال کشاورزی ویس شهرستان باوی غرق شدند
 فرماندار باوی در استان خوزستان گفت: پنج نفر حین شنا در کانال آب کشاورزی بخش ویس این شهرستان غرق شدند که یک نفر از آنها جان خود را از دست داد.

منوچهر ورناصری با اشاره به اینکه از بین غرق‌شدگان چهار نفر برای انجام مراحل درمانی به اهواز اعزام شدند افزود: تاکنون یک نفر از غرق شدگان که جوانی ۳۰ ساله می باشد جان خود را از دست داد و تاکنون جسد وی پیدا نشده است.

وی با بیان اینکه چهار نفر دیگر توسط اهالی منطقه نجات داده شدند افزود:یک کودک چهارساله نیز در این حادثه از کانال آبیاری نجات داده شد.

رییس شورای تامین شهرستان باوی تصریح‌کرد: پیگیری برای پیدا کردن جسد جوان غرق شده ادامه دارد.

ورناصری همچنین با تاکید بر اینکه بارها از اهالی و مردم خواسته شده تا در کانال‌های آبیاری زمین‌های کشاورزی اقدام به شنا نکنند یادآورشد: علائم هشداردهنده و همچنین موانع لازم برای جلوگیری از دسترسی اهالی به کانال‌های آبیاری  ایجاد شده، اما با این وجود باز شاهد بی‌توجهی و بروز چنین حوادثی هستیم.

وی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر این کانال‌ها برای تامین آب کشاورزی منطقه پرآب هستند و به همین دلیل از شهروندان خواسته می‌شود از شنا کردن در این کانال‌ها خودداری کنند.

بر اساس این گزارش، سه شنبه سوم تیرماه نیز ۲ جوان مسجدسلیمانی با شنا در رودخانه گدار این شهرستان جان خود را از دست دادند.

شهرستان باوی در استان خوزستان سال ۸۹ با تصویب هیات دولت از شهرستان اهواز مستقل شد.
این شهرستان به مرکزیت شهر ملاثانی و متشکل از دو بخش مرکزی و ویس است.

استان خوزستان در سال گذشته بیشترین تعداد غرق شدگی در کشور را داشت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار