تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۰۳۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساماندهی اماکن ورزشی اولویت ورزش خوزستان است
  مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ساماندهی و توسعه اماکن ورزشی به ویژه ورزشگاه غدیر از جمله اولویت‌های مهم ورزش استان در سال جاری است.

افشین حیدری  اظهار داشت: تمام اماکن ورزش استان به خصوص ورزشگاه غدیر جز دارایی های با ارزش ورزش خوزستان است که باید درحفظ و نگهداری آن تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌ها از وزارت ورزش و جوانان، ردیف اعتبار مشخصی برای استادیوم‌های ورزشی سراسر کشور از جمله ورزشگاه غدیر اهواز در نظر گرفته شد و براین اساس سالانه ۳۰ میلیارد ریال برای حفظ و نگهداری به ورزشگاه های کشور اختصاص داده می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: ورزشگاه غدیر یک پروژه ملی است و رسیدگی به وضعیت آن برای ما بسیار مهم است زیرا از این طریق می توان به توسعه ورزش در استان کمک کرد.

وی عنوان کرد: در سه سال اخیر بیش از ۲۸۰ پروژه عمرانی ورزشی نیمه تمام در استان خوزستان وجود داشت که بخش زیادی از این پروژه ها با استفاده از ظرفیت قانونی به بخش خصوصی واگذار شده است.

حیدری عنوان کرد: دغدغه ما رسیدگی به پروژه‌های ورزشی استان است تا از این طریق فرصتی برای ورزش کردن نوجوانان و جوانان استان مهیا شود.

افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی تا پایان سال ۹۹

وی عنوان کرد: ۱۲ پروژه ورزشی با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال تا پایان سال ۹۹ در خوزستان افتتاح می شود. این ۱۲ پروژه که یکی از مهمترین آنها مجموعه کوی طلاب اهواز است  با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهند شد.

حیدری با بیان اینکه شهرستان کارون با چهار پروژه بیشترین آمار را دارد گفت: همچنین احداث خانه‌های کشتی ایذه و اندیمشک و چندین استخر در خوزستان جزو این پروژه‌ها هستند که با بهره برداری از این طرح ها سرانه ورزش استان افزایش می یابد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار