تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۰۳۰۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری تور گردشگری در اندیمشک ممنوع شد
 رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک گفت:برگزاری تور گردشگری در برخی مناطق تفریحی این شهرستان با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ممنوع است.

روح الله شاهرخیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یکی از دغدغه های مهم مسوولان شهرستان اندیمشک در این روزهای کرونایی را حفظ سلامت مردم دانست و افزود: در این راستا تصمیم لازم برای پیشگیری از رفتارهای پرخطر از جمله برگزاری تور گردشگری در اندیمشک اتخاذ شده است.

وی افزود:برپایی تور گردشگری در بخش الوار گرمسیری از جمله منطقه کول اب  به خاطر شرایط کرونا تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

شاهرخیان با اشاره به تامین آب آشامیدنی تعدادی از روستای بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک از منطقه کول آب گفت:انجام تفریحات آبی از سوی گردشگران در این منطقه باعث نگرانی اهالی نسبت به آلوده شدن منابع آب آشامیدنی منطقه کول آب شده است.
وی افزود: در این راستا تا اطلاع ثانوی از برگزاری تورهای گردشگری از سوی آژانس ها جلوگیری می شود و در صورت  تخطی از قانون با آژانس های گردشگری متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اندیمشک همچنین به شهروندان در رابطه با حضور در تورهای گردشگری به عنوان تهدید کننده سلامت شهروندان در روزهای شیوع بیماری کرونایی هشدار داد.

با توجه به آخرین بررسی‌های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص شیوع بیماری کرونا در استان، شهرهای دزفول، آبادان، رامهرمز، شوش، شوشتر، کارون، امیدیه، اندیمشک، ماهشهر، مسجدسلیمان، هندیجان و گتوند در وضعیت قرمز، شهرهای اهواز، بهبهان، حمیدیه و خرمشهر در وضعیت نارنجی و شهرهای آغاجاری، اندیکا، ایذه، باغملک، باوی، دشت آزادگان، رامشیر، شادگان، لالی، هفتکل و هویزه در وضعیت زرد قرار دارند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار