تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۰۳۱۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جدال فولاد با کرونا / تلاش آبادانی‌ها برای سهمیه
  نمایندگان خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان می‌روند.

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز، ۱۴ تیرماه به مدت ۲ رو برگزار می‌شود که در روز نخست آن، شاگردان بهنام سراج میهمان تیم تراکتور هستند و در روز دوم نیز فولاد به مصاف نساجی می‌رود و نفت مسجدسلیمان پذیرای ماشین سازی تبریز است.

تراکتور – نفت آبادان

  صنعتی نفتی‌ها برخلاف این‌که نه اردو و نه بازی تدارکاتی آنچنانی در تعطیلات لیگ داشتند، اما با یک شروع و نتیجه خوب در ادامه لیگ برتر، ثابت کردند که نفت در هیچ شرایطی حتی در شرایط بی‌پولی، انگیزه‌اش را برای جنگیدن از دست نمی‌دهد. شاگردان بهنام سراج هفته گذشته در یک بازی دیدنی در آبادان تیم پارس جنوبی را شکست دادند تا همچنان مدعی کسب سهمیه آسیایی باشند.

نفتی‌ها که برای رسیدن به سهمیه آسیایی باید رقبای خوب و متمولی را پشت سر بگذرانند، امروز در یک دیدار خارج از خانه به مصاف تیم تراکتوری می‌روند که پرمهره است ولی هفته قبل از دیدار خانگی خود مقابل نساجی با شکست خارج شده‌ است. باتوجه به این‌که مطمئنا تراکتوری‌ها نمی‌خواهند دومین شکست خانگی را تجربه کنند و از سهمیه دور شوند و از سویی آبادانی‌ها نیز به دنبال تداوم روند خوب خود برای رسیدن به سهمیه هستند، این دیدار جذاب و دیدنی می‌شود.

نفت آبادان از ساعت ۲۰:۱۵ امروز، ۱۴ تیرماه در تبریز میهمان تراکتور هستند.

نساجی – فولاد

به گزارش ایسنا، فولاد در پنج بازی آخر خود در لیگ برتر به پنج برد متوالی رسیده است، بردهایی که حالا از فولاد به عنوان یک مدعی جدید برای کسب سهمیه آسیایی رونمایی کرده است. نکونام که به خوبی توانسته تفکر بردن را به بازیکنان خود القا کند، در بازی با نساجی به دنبال کسب ششمین برد تیمش و البته تاریخ‌سازی است زیرا فولاد تاکنون نتوانسته شش برد متوالی را در لیگ برتر تجربه کند.

البته فولاد با مثبت اعلام شدن تست کرونای 11 بازیکنش، وضعیت روحی خوبی ندارد و برگزاری دیدار فردای این تیم نیز در هاله‌ای از ابهام است زیرا اوایل خردادماه سال جاری بر اساس راهنمای گام دوم مبارزه با کووید-۱۹، فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط لیگ فوتبال اعلام شد که "در صورت وجود بیش از پنج نفر با علایم مثبت یا مثبت شدن تست های تشخیصی مبنی بر ابتلای فرد به کووید ۱۹، فعالیت تیم مربوطه تا زمان بهبود مبتلایان و کسب گواهی سلامت، معلق خواهد شد." و حالا سازمان لیگ باید در خصوص دیدار فولاد و نساجی تصمیم‌گیری کند.

طبق برنامه، فولاد از ساعت ۲۱ روز یکشنبه، ۱۵ تیرماه در دیداری خارج از خانه به مصاف نساجی می‌رود.

نفت مسجدسلیمان – ماشین سازی

به گزارش ایسنا، شاگردان تارتار که امسال خوش درخشیده‌اند و با کسب تساوی‌های بسیار، همچنان توانسته‌اند خود را در میانه جدول حفظ کنند، امیدوارند که در لیگ نوزدهم با یک جایگاه تک رقمی، فصل خوبی را برای هواداران خود ثبت کنند.

نفت با تساوی برابر شاهین بوشهر خود را به بازی با ماشین‌سازی تبریز رسانده است. برد در این دیدار منجر به صعود این تیم در جدول رده‌بندی نمی‌شود اما انگیزه شاگردان تارتار را برای بردن در ادامه لیگ دوچندان خواهد کرد.

شاگردان تارتار میزبان ماشین‌سازی‌ای هستند که هفته گذشته یک شکست را برابر فولاد تجربه کرده است و باتوجه به این‌که نمی‌خواهند برای دومین هفته متوالی برابر نمایندگان خوزستان با شکست زمین را ترک کنند، مطمئنا انگیزه بسیاری برای این دیدار خواهند داشت. از طرفی انگیزه نفتی‌ها به واسطه بازی در خانه، دوچندان است و همین می‌تواند منجر به یک بازی تهاجمی و دیدنی از سوی دو تیم شود.

باشگاه نفت مسجدسلیمان برای این دیدار تلاش داشته است که تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند تا میزبانی ایمنی داشته باشد.

نفت از ساعت ۲۱ فردا (یکشنبه) پذیرای ماشین سازی است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار