تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۲۰۳۱۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم فولادخوزستان: طبق قانون نمی‌توانیم در مسابقات حاضر شویم
 سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: ۳۵ درصد بازیکنان تیممان به کرونا مبتلا شده‌اند که طبق قانون نمی‌توانیم مسابقات را ادامه دهیم.

سیدمحمد علوی  اظهار داشت: طبق قانون باید به قرنطینه برویم و از این پس نمی توانیم هیچ فعالیت ورزشی انجام دهیم لذا تمریناتمان را تعطیل کرده و به اهواز برمی‌گردیم.

وی عنوان کرد: ما گزارشها و جواب تست بازیکنان را به سازمان لیگ ارسال کردیم و برای پیشگیری از ابتلای بیشتر افراد به این بیماری، اردوی خود در قائمشهر را ترک می کنیم. طبق قانون اگر بیش از ۲۵ درصد بازیکنان تیم کرونا بگیرند آن تیم مجاز به حضور در مسابقات نیست و این موضوع اکنون شامل تیممان می شود.

سرپرست تیم فولاد گفت: متاسفانه مسئولان باشگاه استقلال مطرح کرده اند که بازیکنانشان از بازیکنان فولاد کرونا گرفتند که این موضوع صحت ندارد. ما اطلاع داریم که یکی از بازیکنان استقلال در شب بازی با فولاد، اردوی تیم را ترک کرده و به آرایشگاه رفته است لذا احتمال آن وجود دارد که بیماری از این طریق منتقل شده است از طرفی بازیکنان استقلال در مدت حضورشان در اهواز با خیلی ها برخورد داشتند که شاید ناقل بیماری بودند.

وی ادامه داد: ما پیش از بازی با استقلال به فرزاد جعفری مشکوک بودیم و به او اجازه بازی ندادیم همچمین در بازی با ماشین سازی از حسن بیت سعید به همین دلیل استفاده نکردیم و این موضوع را شفاف سازی کردیم در حالی که این ۲ نفر جز بهترین بازیکنانمان هستند. سلامت بازیکنان و دیگر اعضای تیم برایمان مهم است و فرقی نمی کند در کجای جدول رده بندی باشیم.

علوی ادامه داد: به هر حال همه بازیکنان خانواده دارند و هر لحظه ممکن است برایشان اتفاقی رخ دهد لذا سلامتی بازیکنان و جامعه فوتبال از همه نظر برای مهمتر است.

وی گفت: شاید هیچ یک ازتیم های حاضر در لیگ حاضر نشود بازیکن اصلی خود را کنار بگذارد و از مهره های جوان خود استفاده کند ولی ما این کار را کردیم و  این موضوع نشان می دهد که سلامتی برای ما مهمتر از همه چیز است.

وی گفت : بعد از بازی با ماشین سازی تست ۶ بازیکن تیم مثبت شد و در تست گیری بعدی که ۲ روز بعد انجام و جوابش امروز اعلام شد فهمیدیم که ۱۱ بازیکن تیم به کرونا مبتلا هستند که همه را در قرنطینه گذاشتیم و غیر از این نمی توانستیم کاری کنیم .

تیم فولاد خوزستان باید روز یکشنبه ۱۵ تیرماه به مصاف نساجی برود. فولاد در حال حاضر با کسب ۳۹ امتیاز در مکان سوم رده بندی جای دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار