تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۲۰۳۱۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خط تولید شیرآلات سرچاهی صنعت نفت در اهواز راه‌اندازی شد
 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت:خط تولید شیرآلات سرچاهی مورد نیاز صنعت نفت با ایجاد اشتغال برای ۲۴ نفر در شرکت واشرسازی بهتا اهواز راه‌اندازی شد.

امیرحسین نظری  بیان کرد: برای راه اندازی این خط تولید ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا یکی از کالاهای مهم و کاربردی در صنعت نفت که شیرآلات سرچاهی است در استان نفتخیز خوزستان تولید شود.

وی  ادامه داد:شرکت واشرسازی بهتا اهواز در گذشته به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع گسکت و واشر اسپیرال فعالیت داشت و هم اکنون توانایی خود را برای تامین هر چه بیشتر نیاز صنعت نفت و گاز افزایش داده است.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه این خط تولید در راستای تحقق شعار امسال راه اندازی شد افزود:رهبر معظم انقلاب امسال را  سال " جهش تولید" نامگذاری کردند تا با کمک بخش خصوصی و استفاده از این ظرفیت تولید داخلی را توسعه دهیم و فرصت های شغلی بیشتری را ایجاد کنیم.

خوزستان به عنوان قطب تولید نفت در کشور در تلاش است تا تاسیسات و لوازم مورد نیاز این صنعت را در استان تامین کند تا هر چه بیشتر از وابستگی به تولیدات خارج از کشور بی نیاز شود.

انجمن نفت و گاز خوزستان یکی از انجمن های قدرتمند در این بخش است که توانسته در بحث تولیدات قطعات صنعت نفت گام های موثری را در استان و کشور بردارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار