تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۰۳۱۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عکاسان خوزستانی در «نمایشگاه اسناد زندگی ۲»
 عکس‌هایی از شش عکاس خوزستانی در «نمایشگاه گروهی عکس اسناد زندگی ۲» به نمایش در می‌آیند.

 در این نمایشگاه عکس‌هایی از محمدباقر عسکرپور، امین نظری، علی سراج، مهران سبزقبایی، امیر عبیداوی و مهدی قنواتی در معرض تماشا قرار می‌گیرند.

پس از گذشت چندین ماه محدودیت در برگزاری نمایشگاه‌ها و تعطیلی گالری‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، «گالری نگاه» نخستین نمایشگاه عمومی خود را در سال ۹۹ برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه که در ادامه نمایشگاه گروهی عکس مستند «اسناد زندگی» برگزار می‌شود، در حقیقت بازنمایی همان ایده نمایشگاه «اسناد زندگی» است که در سال گذشته به کیوریتوری نازلی عباسی با هدف آوردن عکس مستند به گالری‌ها و ارتباط آن با مخاطبان در گالری نگاه برگزار شده بود.  

گردآورنده نمایشگاه این بار لحظاتی از زندگی را از نگاه ۲۵ عکاس از نسل‌های مختلف و غالبا جوان و مستعد به ما نشان می‌دهد. افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه، ۲۰ تیرماه به صورت بازدید عمومی و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در گالری نگاه برپا می‌شود.

عکس‌های این نمایشگاه، عکس‌های مستندی هستند که هر کدام لحظه‌ای از زندگی را در کسری از ثانیه نمایش می‌دهند. این عکس‌ها همانند عکس‌های مستند دیگر، اسناد مصور تاریخ زیستی و اجتماعی ما هستند که در آینده نقش بارزی در مطالعات مردم‌شناسانه و جامعه‌شناسی خواهند داشت. این عکس‌ها زندگی را به صورت جهان‌شمول و در کشورهای مختلف نمایش می‌دهند.

نمایشگاه «اسناد زندگی ۲» شامل ۳۴ فریم عکس رنگی و سیاه سفید در ژانر عکاسی مستند است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار