تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۰۳۱۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بدنبال شکوفایی پتانسیل بالای خوزستان در والیبال ساحلی هستیم
  رییس هیات والیبال خوزستان گفت: خوزستان ظرفیت و پتانسیل بالایی در والیبال ساحلی دارد لذا در سال جاری به دنبال رونق این رشته در استان و شکوفا کردن توانمندیهای استان دراین رشته هستیم.

سعید شاهرخی اظهار داشت: با توجه به اینکه در خوزستان منابع آبی فراوانی وجود دارد، می توان از سواحل رودخانه ها برای رونق و گسترش والیبال ساحلی در استان استفاده کرد هر چند این کار نیازمند حمایت و توجه مسئولان است.

وی افزود: با توسعه والیبال ساحلی در شهرستان‌های مختلف استان می‌توانیم شور و نشاط در بین جوانان علاقه‌مند این رشته ایجاد کنیم تا آنها با روحیه بالاتری این رشته را دنبال کنند.

رییس هیات والیبال خوزستان با بیان اینکه توسعه والیبال ساحلی یکی از سیاست‌های اصلی این هیات در سال جاری است افزود: در این راستا مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی استان ویژه پسران را در اهواز برگزار می کنیم که پیش بینی می کنیم با استقبال خوبی همراه باشد.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۱ تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند همچنین احتمال حضور چهار تیم دیگر در این رقابت ها وجود دارد. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این رقابت ها در هفته آینده به مدت سه روز در پارک ساحلی اهواز برگزار می‌شود.

شاهرخی با تاکید بر اینکه استعدادیابی در بخش والیبال ساحلی برای ما بسیار حائز اهمیت است گفت: سعی می کنیم در این مسابقات بازیکنان مستعد و دارای فیزیک جسمی مناسب را شناسایی و به آنها آموزش های لازم را بدهیم. انتظار داریم که هیات های شهرستانی در این زمینه به ما کمک کرده و این بخش مهم از بدنه والیبال را راه اندازی و گسترش دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که برگزاری مسابقات والیبال ساحلی با توجه به وضعیت خوزستان مجاز است گفت: با توجه به اینکه مسابقات در فضای باز انجام می شود، اداره کل ورزش و جوانان با برگزاری مسابقات موافقت کرد اگرچه این رقابت‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رییس هیات والیبال راه‌اندازی و ایجاد مدارس والیبال را در رشد استعدادهای موجود در استان موثر خواند و گفت: بی شک با ایجاد انگیزه و با نگاهی ویژه به بخش پایه، می توان شاهد پویایی بیشتر این رشته بود. در صورت حمایت مسؤولان و ارگان های استان می توان شاهد شکوفایی این رشته در استان و حضور والیبالیست های خوزستانی در تیم های ملی بود.


:
:
:
آخرین اخبار