تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۰۳۱۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حل بخشی از مشکل آب‌شرب کارون تا پایان تیرماه
 یک نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مشکل کیفی آب شرب شهرستان کارون تا ۱۵ روز آینده حل می‌شود.

مجتبی یوسفی بیان کرد: شهرستان کارون در برخی موارد زیرساختی ازجمله آب شرب و فاضلاب مشکلاتی دارد که بخشی از آنها همچون کیفیت آب در برخی نقاط به زودی حل می‌شود.

وی ادامه داد: دیگر مشکلات حوزه آب شرب و فاضلاب شهر ستان کارون تا پایان سال جاری و یا ابتدای سال ۱۴۰۰ با پیگیری‌ تزریق اعتبارات و همچنین انجام تعهدات وزارت نیرو رفع خواهد شد.

یوسفی بیان کرد: البته برخی از مشکلات در کوتاه‌مدت حل نمی‌شوند و نیازمند زمان هستند که در این موارد باید ضمن عذرخواهی از مردم، از دادن وعده‌های غیرعملی نیز پرهیز کنیم.

وی با اشاره به لزوم اولویت بندی برای حل مشکلات یادآور شد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از بُعد اختیارات قانون‌گذاری و نظارت بر امور و همچنین مدیران اجرایی با برنامه ریزی درست برای تعیین اولویت بندی‌ها می‌توانند بخشی از مشکلات موجود را برطرف کنند.

حل مشکل کمی آب در کوتاه مدت ممکن نیست

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب اهواز نیز درخصوص حل مشکل افت فشار آب در شهرستان کارون به خبرنگار ایرنا گفت: حل مشکل کمی آب این شهرستان در کوتاه مدت حل نمی شود، سازمان آب و برق خوستان درحال ساخت خط انتقال آب به طول پنج کیلومتر است.

احمد باقری افزود: با تکمیل این خط لوله و اتصال آن به شهرستان کارون مشکل افت فشار آب حل می شود.

وی بیان کرد: درحال حاضر یکی از انتقادات مردم این منطقه به مساله کیفی آب است که قرار شد حوضچه‌های ته نشینی آب در تصفیه خانه کوت‌عبدالله لایروبی شود تا کیفیت آب ظرف ۲ هفته آینده ارتقا یابد.

شهرستان کارون در سال ۹۱ با مرکزیت شهر کوت عبداله از شهرستان اهواز جدا شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار