تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۲۰۳۱۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف حدود ۱۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در خوزستان
  جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: حدود یکصد کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هرویین در شهرستان های بهبهان و هندیجان کشف شد.

 ، سردار سیدمحمد صالحی شامگاه یکشنبه با بیان این خبر اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته در راستای اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مواد مخدر، پلیس مبارز با مواد مخدر خوزستان با همکاری پلیس شهرستان‌های بهبهان و هندیجان از انتقال سه محموله مواد مخدر آگاه شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان هندیجان ۲ دستگاه خودرو ساینا و پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو های توقیفی ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و چهارکیلوگرم هرویین کشف و در این ارتباط چهار  قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار صالحی تصریح کرد: همچنین در عملیاتی دیگر، ماموران پلیس بهبهان سه دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از این خودروها، ۴۲کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و ۶ سوداگر مرگ دراین رابطه دستگیر شدند.

پیش از این نیز در هشتم تیرماه فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۲۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این استان خبر داده بود .

دستگیری کیف قاپ حرفه ای با ۳۰ فقره سرقت در اهواز 

وی همچنین درخصوص دستگیری کیف قاپ حرفه ای در اهواز گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت کیف و موبایل قاپی توسط سرنشینان موتور سیکلت در سطح شهرستان اهواز ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی هویت ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار صالحی تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان ۲۳ دستگاه تلفن همراه، پنج عدد ساعت مچی، سه دستگاه دوربین عکاسی، ۲ دستگاه تلویزیون سرقتی و سه قبضه قمه کشف و یک دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت‌ها نیز توقیف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۳۰ فقره سرقت کیف و موبایل قاپی اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.

همچنین فرماندهی انتظامی بهبهان از کشف حدود ۱۹ کیلوگرم موادمخدر دیگر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عزیزی افزود: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با خرده فروشان موادمخدر، ماموران پلیس بهبهان با کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر آگاه شدند.

وی افزود: ماموران طی عملیاتی خودرو سواری پژو را متوقف کردند که در بازرسی از آن مقدار ۱۸ کیلو و ۷۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی بهبهان اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شد.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان هویزه 

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه گفت: در راستای برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، ماموران پلیس شهرستان هویزه با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی نیسان، حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ جواد مروانه تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق را ۲۳ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار