تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۰۳۲۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نظارت بر باشگاه‌های بدنسازی خوزستان به صورت مستمر انجام می‌شود
 رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان از پیگیری و نظارت مستمر این هیات بر باشگاه‌های بدنسازی استان خبر داد.

اردوان قاسمی اظهار داشت: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در باشگاه‌های بدنسازی، بازرسی و نظارت کارشناسان هیات به طور مستمر تا پایان سال ادامه دارد و با باشگاه های مختلف برخورد می‌شود.

وی از بازدید و بازرسی بیش از ۳۰۰ باشگاه بدنسازی از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۰۰ مورد مربوط به بازرسی از باشگاه‌های آقایان و یکصد مورد نیز مربوط به باشگاه‌های مخصوص بانوان است همچنین به تعدادی از باشگاه‌ها در خصوص رعایت نکات بهداشتی تذکر جدی داده شد.

رییس هیات بدنسازی خوزستان بیان کرد: خوشبختانه اکثر نوبت‌های ورزشی در تعداد محدود و بدون تجمع برگزار می شود همچنین باشگاه‌داران و ورزشکاران مسائل بهداشتی را به خوبی رعایت می کنند که جای تشکر دارد. بنا داریم از باشگاه هایی که با رعایت قوانین و مقررات در جهت ارائه خدمات به ورزشکاران هستند تجلیل کنیم.

وی به برنامه‌های هیات در سال جاری اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت‌های ما توجه به بحث آموزش است در همین راستا چند دوره بزرگ آموزشی برای ارتقای مربیان و ورزشکاران برگزار می‌کنیم. همچنین برای اولین بار شاهد برگزاری مسابقات فیتنس در استان خواهیم بود.

قاسمی بیان کرد: میزبانی مسابقات کشوری و اعزام ملی پوشان استان به مسابقات جهانی جزء دیگر برنامه های ما در سال جاری است. در حال حاضر احمدرضا عبداللهی، سجاد حیدری چگنی و صاق احمدی عضو ثابت تیم ملی بوده که در مسابقات جهانی شرکت می کنند، همچنین در تلاش هستیم چند نفر دیگر از ورزشکاران استان در قالب تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام شوند.

وی با اشاره به نظارت بر مصرف مکمل‌ها و داروهای غیرمجاز و برخورد با عاملان متخلف افزود: با همکاری هیات پزشکی ورزشی، نظارت زیادی بر عملکرد باشگاه‌ها از بابت فروش و مصرف مکمل‌ها و داروهای غیرمجاز داریم و در این راستا برخورد جدی با متخلفان می شود، لذا انتظار داریم که باشگاه‌داران موارد قانونی را به خوبی رعایت کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار