تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۰۳۲۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم فولاد:
سلامت بازیکنان مهمتر از رتبه در جدول است
  سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: سلامت بازیکنان برای ما مهمتر از رتبه در جدول است و از روز اول به این موضوع تاکید داشتیم.

سیدمحمد علوی اظهار داشت: هدف باشگاه فولاد سلامت بازیکنان و افراد جامعه است و هرگز دوست نداریم که بازیکنان خودمان یا دیگران به این بیماری مبتلا شوند ، کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند چگونه می‌توانند جواب وجدانشان را بدهند.

وی عنوان کرد: ما زمانی هم که در رتبه ششم جدول بودیم موضوع سلامت بازیکنان را مطرح کردیم و این حرف مربوط به امروز نیست.

علوی در خصوص اظهارنظر برخی از مسئولان تیم‌ها درباره مهندسی موضوع کرونا توسط باشگاه فولاد گفت: واقعا نمی‌دانم این چه صحبت‌هایی است که می‌کنند، این توهین بزرگی به فولاد و مردم خوزستان بوده که خط قرمز باشگاه فولاد است و این موضوع را از راه‌های قانونی پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: ما چیزی برای پنهان‌کاری نداریم و تمام اعضایی که تست‌شان مثبت شده بود، صبح امروز در آزمایشگاه مشخص شده از سوی سازمان لیگ دوباره تست دادند، هرچند این کار نوعی توهین به آزمایشگاه‌های قبلی است که از وزارت بهداشت مجوز داشتند.

سرپرست تیم فولاد با بیان اینکه برخی از مسئولان تیمها حرف‌هایی می‌زنند که آدم از شنیدن آنها خجالت می‌کشد گفت: بهتر است که این عده در صحبت‌های خود تجدیدنظر کرده و بدانند این گونه صحبت‌ها تشویش اذهان عمومی است.

علوی بیان کرد: راستی آزمایی تست‌های کرونای گرفته شده توسط تیم‌ها، نوعی توهین به وزارت بهداشت و اتهامی بزرگ به جامعه پزشکی کشور و ستاد مبارزه با کرونا است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار