تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۲۰۳۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمیته امداد امام (ره) خوزستان هنرستان سوسنگرد را تکمیل می‌کند
  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: با بستن تفاهم نامه‌ای بین این اداره کل و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در قالب طرح آجربه آجر، تکمیل و تجهیز هنرستان کشاورزی شبانه‌روزی شهر سوسنگرد نهایی شد.

 علی قربانی دوشنبه در جمع خبرنگاران در اهواز بیان کرد: طرح آجر به آجر امسال برای حضور همگانی مردم برای شرکت در امر مدرسه سازی ایجاد شده است و پیگیری برای حضور سایردستگاه ها در این طرح از جمله اقدامات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان است.

وی با اشاره به اینکه این هنرستان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد تحویل کمیته امداد داده شده گفت: بر اساس این تفاهم نامه در شهرستان دشت آزادگان تکمیل هنرستان کشاورزی شبانه روزی سوسنگرد با مساحت هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال بر عهده کمیته امداد استان قرار گرفته که سهم خیر دراین طرح تامین ۱۶ میلیارد ریال  و هزینه ۵۰ درصدی خرید تجهیزات و سهم دولت در این طرح هشت میلیارد و چهارصد میلیون ریال است.

قربانی ادامه داد: هفت فضای آموزشی با ۵۱ کلاس درس تا پایان امسال در شهرستان دشت آزادگان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: توسعه مشارکت و همکاری مردم و دستگاه‌ها برای رفع مشکلات سیستم آموزشی یکی از مهم ترین اولویت‌های سازمان نوسازی کشور است که باعث شده امسال طرح آجر به آجر کلید زده شود.

قربانی ادامه داد: کسی که در راه مدرسه سازی قدم برمی دارد بر روی معرفت و انسان سازی سرمایه گذاری کرده و این سرمایه گذاری تا ابد بارتاب خواهد داشت.

طرح آجر به آجر امسال از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور ارائه شد که در قالب این طرح از تمامی اقشار جامعه برای کمک به سیستم آموزشی کشور دعوت به همکاری می شود.

خوزستان با دارا بودن ۳۵۰ خیر مدرسه ساز در رتبه نخست نیکوکاری در حوزه مدرسه سازی است
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار