تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۰۳۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری همچنان در جدال با کرونا
  در حالی که قرار بود، تمرینات چهار تیم حاضر در مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان کشور از ۱۴ تیرماه آغاز شود اما تیم ملی‌حفاری برای آغاز تمرینات خود باتوجه به وضعیت قرمز خوزستان با مشکلاتی مواجه است.

تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری در حال طی کردن یک فصل بسیار خوب بود و در حالی که در مرحله گروهی لیگ برتر به عنوان نخست دست پیدا کرد و در اولین دیدار از پلی‌آف نیز در یک بازی خارج از خانه با اقتدار ساپیا را از پیش‌رو برداشت و مدعی جدی کسب جام قهرمانی بود، کرونا و لغو لیگ برتر در اسفندماه، ترمز این تیم را کشید.

به گزارش ایسنا، اکنون نیز بیش از یک ماه است که تیم‌ها و فدراسیون فوتبال بر سر برگزاری ادامه لیگ برتر فوتسال بانوان با یکدیگر اختلاف نظر دارند؛ این اختلاف نظر نیز از این بابت است که در خوزستان و تهران به دلیل وضعیت قرمز و کرونایی، تیم‌های ملی‌حفاری و سایپا همچنان شرایط لازم را برای آغاز تمرینات ندارند و همین موضوع نیز برای یک بار باعث به تعویق افتادن تاریخ اعلام شده از سوی فدراسیون برای آغاز تمرینات چهار تیم مرحله پلی‌آف شد.

در جدیدترین تاریخ اعلام شده برای آغاز تمرینات، قرار بود تیم‌ها از ۱۴ تیرماه خود را برای حضور در ادامه لیگ برتر آماده کنند و حتی اعضای تیم خراسان رضوی نیز تست کرونا داده‌اند اما همچنان شرایط برای تمرین تیم ملی‌حفاری به دلیل وضعیت قرمز خوزستان و تعطیلی اماکن ورزشی شرکت ملی‌حفاری مهیا نشده است. موضوعی که در صورت آغاز تمرینات دیگر تیم‌ها، کاملا به ضرر دختران ملی‌حفاری خواهد بود زیرا روند خوب این تیم نشان از عزم جدی ملی‌حفاری برای آوردن جام پس از ۲ سال به خانه بود.

منیژه زیبا، سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری درباره آخرین وضعیت این تیم برای آغاز تمرینات، اظهار کرد: باتوجه به وضعیت قرمز خوزستان، هنوز زمان آغاز تمرینات تیم مشخص نیست. مدیرعامل باشگاه نیز عنوان کرده است که تا وضعیت استان از نظر کرونا به شرایط مناسب نرسد، نمی‌توانیم دستور به آغاز تمرینات بدهیم. حتی طی صحبتی که با سرپرست تیم سایپا داشتم، آن‌ها نیز به فدراسیون اعلام کرده‌اند تا وضعیت تهران سفید نشود، نمی‌توانند بازی کنند.

وی گفت: قبلا هم گفته‌ایم که برای باشگاه فرهنگی ورزشی ملی‌حفاری، جان انسان‌ها مهم‌تر از جام است و نباید به خاطر برگزاری لیگ که بعد از مشخص شدن قهرمان، قرار نیست آن تیم به مسابقات آسیایی اعزام شود یا نه، با جان این دختران بازی کنیم.

به گزارش ایسنا، با  اعلام سازمان لیگ نیز قرار است دومین بازی تیم‌های ملی‌حفاری و سایپا در مرحله پلی‌آف، سوم مردادماه در اهواز برگزار شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار