تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۲۰۳۲۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمع‌بندی کنکور در شبکه "شاد"
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به استفاده از ظرفیت شبکه "شاد" برای دانش‌آموزان کنکوری، گفت: اکنون علاوه بر استفاده از آپارات، محتواهای تولید شده برای دانش‌آموزان کنکوری در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان "شاد" نیز بارگذاری می‌شود.

کوروش مودت اظهار کرد: در گذشته پایگاه‌های نوروزی و پایگاه‌های کنکور، خدماتی به دانش‌آموزان کنکوری ارائه می‌دادند اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، نحوه ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان کنکوری تغییر کرد و رویکرد آموزش الکترونیکی در نظر گرفته شد.

وی افزود: پس از تشکیل ستاد کنکور استان، کارگروه‌های اطلاع‌رسانی، تولید محتوا، نظارت و ارزیابی و کیفیت‌بخشی تشکیل شدند. هدف از تشکیل این کارگروه‌ها تولید محتوای با کیفیت آموزشی ویژه دوران جمع‌بندی کنکور برای دانش‌آموزان است. محتواهای آموزشی جمع‌بندی در قالب کلیپ‌های کوتاه تولید می‌شوند و در اختیار دانش‌آموزان کنکوری قرار می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه با همه‌گیر شدن ویروس کرونا محتواهای تولید شده در سایت آپارات بارگذاری و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گرفت، عنوان کرد: اکنون علاوه بر استفاده از آپارات، محتواهای تولید شده در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان "شاد" نیز بارگذاری می‌شود. علاوه بر دانش‌آموزان پایه دوازدهم، داوطلبان پشت کنکور و داوطلبان نظام قدیم نیز می‌توانند از محتواهای تولید شده استفاده کنند.

مودت در پایان گفت: بیش از یک ماه است که همکاران ما در استودیو آوای مدرسه، در حال تولید محتوا برای دانش‌آموزان کنکوری هستند، این محتواهای آموزشی با استفاده از ظرفیت معلمان برتر استانی تولید می‌شوند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار