تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۲۰۳۲۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۴۰ پروژه برق‌منطقه‌ای خوزستان افتتاح شد
 ۴۰ پروژه برق‌منطقه‌ای خوزستان با اعتبار سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال روز سه‌شنبه به صورت ویدئو کنفرانس از سوی وزیر نیرو و مدیرعامل توانیر افتتاح شد.

 در دهمین هفته از پویش "هر هفته الف، ب، ایران" ۴۰ پروژه حوزه برق منطقه‌ای خوزستان در مرکز پایش صنعت برق از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

این پروژه‌ها در بخش افزایش ظرفیت پست‌ها، افزایش ظرفیت بانک خازنی و افزایش طول خطوط در نقاط مختلف استان خوزستان هستند. اجرای این طرح‌ها باعث تقویت زیرساخت‌های صنعت برق استان و همچنین پایداری و کاهش خاموشی‌ها خواهد شد.

آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح های صنعت برق به صورت همزمان در استان‌های خوزستان، خراسان شمالی و مازندران از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

استاندار خوزستان سال پیش گفته بود متوسط قطعی برق در استان در سال ۹۵ به ازای هر نفر در استان ۲هزار دقیقه در سال بود که درحال حاضر در اهواز به حدود ۷۰۰ دقیقه و در سایر شهرستان ها به ۸۵۰ دقیقه در سال رسیده است اما همچنان معتقدم این رقم بالاست و باید کاهش یابد.

"هر- هفته -الف -ب-ایران" عنوان پویشی است که رضا اردکانیان وزیر نیرو برای افتتاح هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است. در این پویش، ۲۲۷ پروژه با ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار، تا پایان سال ۱۳۹۹ در ۳۱ استان کشور افتتاح می‌شود.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار