تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۲۰۳۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صحبت‌هایی را به فولاد نسبت دادند که خلاف واقع بود
آنالیزور تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: صحبت‌های عجیبی علیه فولاد مطرح کردند و به جای تقدیر از ما، بازخواست‌مان می‌کنند.
 سیدمحمد منتظری عضو کادرفنی تیم فولادخوزستان  ، در پاسخ به صحبت‌های بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران اظهار کرد: آقای بهروان گونه‌ای صحبت می‌کنند انگار اگر هتل لوکس رفته‌ایم، هزینه‌اش را آن‌ها داده‌اند. خوشحال می‌شویم اگر بگویند چه خدماتی به ما ارائه داده‌اند. تنها زمین را برای یک جلسه تمرین در اختیار تیم گذاشتید که این یک جلسه رسم هست و اگر نمی‌دانید می‌گویم که بدانید. وقتی تیم شما به اهواز آمد آقای نکونام با مسوولین تماس گرفتند و گفتند که هر امکاناتی خواستید در اختیارتان خواهیم گذاشت.

وی افزود: قرار بود دو جلسه زمین تمرین را به ما بدهند بخاطر زحماتی که آقای نکونام در این تیم کشیدند و تیم نساجی را بعد از 24 سال به سطح اول برگرداندند اما پس از تمرین اول به ما گفتند زمین تمرین پلمب است. آقای بهروان گفتند به رسم مهمان نوازی به هتل ما آمدند، باید بگویم که شما آمدید و آنجا غذا خوردید و رفتید بدون اینکه کسی شمارا ببیند، کسی را به رستوران تیم ما فرستادید تا ببیند چه خبر هست و بیشتر سرک بکشد.

منتظری گفت: آقای بهروان صحبت از سفر مخفیانه ما می‌کنند، مگر ما کار خلاف قانون انجام دادیم؟ برای چه باید از شما خداحافظی کنیم و اطلاعات دقیقه به دقیقه خود را بدهیم؟ فکر نمی‌کنم به کسی مربوط باشد که تیم ما چگونه به اهواز آمد اما خدمت مردم عزیز باید بگویم که ما برای بازیکنان بیمار تیم ماشین گرفتیم تا کسی آلوده به بیماری نشود.

وی ادامه داد: رزرو بلیط هواپیما خیلی راحت شده و با چند کلیک می‌توان تهیه کرد، ما بلیط‌های ساری به اهواز را 10 ساعت قبل از پرواز گرفتیم و مشکلی نبود، اینکه می‌گویند حتما برنامه داشته‌اند و بلیط هواپیما از قبل گرفته بودند، دروغ محض است.

آنالیزور فولاد درخصوص جلسه پیش بازی گفت: اصلا قرار نبود که از تیم ما کسی به جلسه پیش از بازی برود چرا که وضعیت تیم ما واقعا خوب نبود اما با این حال سرپرست و مدیر رسانه تیم به نشانه احترام به قائمشهر رفتند و حتی زمانی‌که در جلسه بودند یکی از بازیکنان که تست‌هایش نیز منفی بود در هتل بدحال شد اما به احترام دوستان در هیات فوتبال قائمشهر و استان مازندران، ناظر بازی و ناظر داوری نمایندگان ما در جلسه ماندند.

وی افزود: من با آقای علوی سرپرست محترم تیم صحبت کردم و ایشان گفتند به هیچ وجه نگفتند که اگر مجبورمان کنید با بازیکنان ذخیره بازی می‌کنیم، من حتی در جلسه با حالت کنایه گفتم اگر مجبورمان کنند با بازیکنان کرونایی بازی می‌کنیم و چندین بار هم گفتیم که فردا بازی نخواهیم کرد اما گویی دوستان صحبت‌های ما را باور نمی‌کردند، فکر می‌کردند دروغ می‌گوییم و فردا به زمین مسابقه خواهیم آمد.

وی ادامه داد: متاسفانه وقتی جواب تستی که در تهران دادیم، آمد به یکباره تعداد بیشتری درگیر این بیماری شدند و واقعا سلامتی بازیکنان خودمان، بازیکنان حریف و دیگر کسانی که درگیر مسابقه بودند مسأله جدی برای ما شد. ما حتی زمین برای تمرین روز قبل از بازی کرایه کرده بودیم اما وجدانمان اجازه نداد که اینگونه تمرین کنیم چرا که ممکن است نفرات دیگری از تیم ناقل باشند و بخواهند بخش دیگری از جامعه هرچند کوچک را درگیر کنند، با این توضیح که چند عضو دیگر ما در اردوی مازندران متاسفانه علایمی داشتند. ما بهترین وضعیت روحی و فنی را داشتیم و فقط به فکر بردن بودیم قطعا ما بیشتر از هرکسی از انجام نشدن بازی ناراحتیم اما نتوانستیم روی وجدانمان پا بگذاریم، بازیکنانی که علایم دارند و یا ممکن است ناقل باشند را به میدان بفرستیم.

آنالیزور تیم فولاد در پایان گفت: به جای اینکه تیم ما تقدیر شود مارا بازخواست کرده‌اند، خدارا شکر جواب آزمایشات ما از همان آزمایشگاه‌هایی است که وزارت بهداشت به آن‌ها مجوز داده است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار