تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۲۰۳۳۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه ولیعصر(عج):
گسترش فعالیت ورزشی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خوزستان ضروری است
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت:تقویت و گسترش فعالیت‌های ورزشی نشاط آور با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از ضرورت‌های جامعه بوده و در حوزه جوانان موثر است.

 سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز سه شنبه در حاشیه افتتاح پیست موتورکراس و تریل در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث پیست موتورسواری یکی از نیازهای اساسی مجموعه ورزش استان خوزستان بود که به همت مجموعه سپاه پاسداران و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه احداث این پیست موتورسواری در اهواز در ایجاد شور و نشاط بین جوانان و بسیجیان نقش بسزایی دارد افزود: اکنون باتوجه به نیاز ورزش خوزستان بخشی از مجموعه اردوگاه شهید غلامی اهواز به پیست موتورسواری اختصاص یافت و امید است با راه اندازی این پیست موتور سواری از این پس شاهد حرکات نمایشی از سوی جوانان موتورسوار در سطح شهر نباشیم.

فرمانده سپاه وایعصر(عج) خوزستان ادامه داد: انتظار می رود با تلاش مسئولان استان برای ایجاد نشاط در بین جوانان و همچنین تخلیه انرژی آن ها از این ظرفیت ها در سایر نقاط استان نیز استفاده شود.

وی تصریح کرد: توسعه ورزش استان و کمک به تقویت ظرفیت های بسیج باید در اولویت قرار گیرد چرا که این جوانان سرمایه های ارزشمند نظام بوده و باید به نیازهای آن ها توجه ویژه شود.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: بی شک تقویت چنین رشته های پرهیجان و پرطرفداری می تواند استعدادهای درخشانی را به مسابقات کشوری معرفی کند .

سرگرد پاسدار رضا باقری مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان نیز گفت: یکی از وظایف اصلی این سازمان استفاده از ظرفیت هیات های ورزشی استان در راستای اهداف سپاه ولیعصر(عج) است و به دنبال آن هستیم که در چهار نقطه دیگر استان نیز در رشته هایی باظرفیت در کنار اداره ورزش و جوانان استان گام های موثری برداریم.

وی افزود:تقویت ورزش استان و بخصوص هیات های فعال در رقابت های کشوری یکی از برنامه های بلندمدت سازمان بسیج ورزشکاران است که در این زمینه هماهنگی خوبی با متولیان ورزش استان صورت گرفته است .

پیست موتور کراس و تریل با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و حرکت جهادی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان امروز سه شنبه افتتاح و در اختیار علاقه مندان به این رشته قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار