تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۲۰۳۳۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نانوایی‌ها بهانه‌ای برای کم‌فروشی ندارند
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: نانوایی‌ها هیچ بهانه‌ای برای کم‌فروشی ندارند و باید بر اساس نرخنامه و وزن ابلاغ‌شده، نان را در اختیار مردم قرار دهند.

بهرام جباری در خصوص قیمت نان در بازار استان خوزستان اظهار کرد: بر اساس دستور ستاد تنظیم بازار کشور و با مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان خوزستان، از ۲۸ خردادماه قیمت نان در خوزستان افزایش یافته و نرخنامه جدید در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت نان در خوزستان از چند هفته پیش، نانوایی‌ها هیچ بهانه‌ای برای کم‌فروشی ندارند و باید بر اساس نرخنامه و وزن ابلاغ‌شده، نان را در اختیار مردم قرار دهند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: بازرسان سازمان صمت فعالانه و در گشت‌های مشترک با تعزیرات، نسبت به بازرسی از نانوایی‌ها اقدام می‌کنند و در صورت مشاهده تخلف، با نانوایی‌های متخلف برخورد می‌شود.

جباری خاطرنشان‌کرد: در بحث کم‌فروشی، هر واحد نانوایی که تخلف کند، سهمیه آرد واحد کسر خواهد شد یا پلمب می‌شود.

  قیمت نان تافتون ماشینی دولتی با وزن چانه ۱۸۰ گرم ۳۵۰ تومان، نان تافتون ماشینی آزادپز با وزن چانه ۱۸۰ گرم ۴۵۰ تومان، نان بربری دولتی با وزن چانه ۴۰۰ گرم ۷۵۰ تومان، نان بربری آزادپز با وزن چانه ۴۰۰ گرم ۱۲۰۰ تومان، نان سنگک دولتی با وزن چانه ۶۰۰ گرم ۱۲۰۰ تومان و نان سنگک آزادپز با وزن چانه ۶۰۰ گرم ۱۶۵۰ تومان است.

همچنین قیمت نان خراسانی دولتی با وزن چانه ۳۰۰ گرم ۶۰۰ تومان، نان خراسانی آزادپز با وزن چانه ۳۰۰ گرم ۷۵۰ تومان، نان تنوری دولتی با وزن چانه ۱۸۰ گرم ۴۰۰ تومان، نان تنوری آزادپز با وزن چانه ۱۸۰ گرم ۵۰۰ تومان و نان نواری اتوماتیک با وزن چانه ۱۰۰ گرم ۲۵۰ تومان است.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار