تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۲۰۳۳۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعطیلی 90 درصد از رسانه‌های اندیکا
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیکا ضمن انتقاد از وضعیت فعلی برخورد با رسانه های این شهرستان خواستار بازنگری در این رابطه از سوی مسئولین ادارات شد.
 آرمان موری احمدی اظهار داشت:متاسفانه طی چند سال گذشته شاهد شکایات متعدد مدیران ادارات مختلف از رسانه های شهرستان بودیم و این وضعیت باعث دلسردی کنشگران این بخش و تعطیلی بعضی رسانه های شهرستان گردیده است.

وی افزود:در مواردی شکایت از فعالین رسانه ای به احکام قضایی ختم شده است و این موضوع نیز به تنگ تر شدن فضای رسانه ای کمک کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیکا تصریح کرد:تعداد فعالین رسانه ای شهرستان اندیکا کمتر از تعداد انگشتان دو دست میباشد و با شرایط پیش آمده عملا ۹۰ درصد این افراد با تعطیلی رسانه های خودشان از ادامه کار انصراف دادند.

موری احمدی ضمن تشریح اهمیت وجود رسانه ها در توسعه شهرستان اندیکا گفت:اندیکا از شهرستان های نوپای استان میباشد که از کمبودهای بیشماری رنج میبرد و رسانه بعنوان یک ابزار مهم میتواند به روند توسعه در این شهرستان کمک شایانی کند.

وی در پایان گفت:بدون شک با وضعیت فعلی و شکایت های متعدد از رسانه ها امکان ادامه حیات این بخش در اندیکا وجود ندارد و لازم است مدیران ادارات ضمن سعه صدر در نوع نگاه خود به فعالین این بخش تغییر ایجاد کنند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار