تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۰۳۳۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شاید تا پایان سال از زیر صفر به صفر برسیم
رییس هیات اسکواش خوزستان با بیان این‌که آمار ورزشکاران سازمان‌یافته این هیات صفر است، گفت: شاید باور این موضوع سخت باشد اما متاسفانه اسکواش خوزستان به این روز بد افتاده است.

مهراد آران در خصوص وضعیت اسکواش خوزستان و فعال شدن این هیات پس از ۲ سال تعطیلی اظهار کرد: متاسفانه هیات اسکواش در ۲ سال گذشته شرایط نابسامانی داشته است و انتخاب‌های نادرست نیز باعث شد که این هیات در این مدت هیچ فعالیتی نداشته باشد.

وی با بیان این‌که اسکواش خوزستان در دو سال گذشته هیچ کارنامه‌ای ندارد، ادامه داد: با توجه به این‌که اسکواش خوزستان طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ هیچ گونه فعالیتی نداشت، وقتی در جلسه هدف‌گذاری برای اسکواش استان با حضور مسئولان اداره‌کل ورزش خوزستان حضور پیدا کردیم، این رشته هیچ گذشته‌ای نداشت که بگوییم در سال ۹۸ این اقدامات انجام شده و بر اساس همین فعالیت‌ها، چه بودجه‌ای برای سال ۹۹ نیاز است.

رییس هیات اسکواش خوزستان با اشاره به آغاز کار هیات، گفت: طی جلساتی که با اعضای هیات داشتیم، برنامه‌هایی را در نظر گرفتیم، ضمن این‌که پس از ۲ سال نیز بالاخره ورزشکاران هیات تمرین کردند. امیدواریم بتوانیم برنامه‌های مدنظر را عملی کنیم و بتوانیم هیات و اسکواش استان را از حالت سکون خارج کرده و رو به جلو برده و فعال کنیم.

وی با بیان این‌که آمار ورزشکاران سازمان‌یافته هیات اسکواش خوزستان صفر است، افزود: شاید باور این موضوع سخت باشد اما متاسفانه اسکواش خوزستان به این روز بد افتاده است. افت این رشته آن‌قدر زیاد است که واقعا نمی‌دانم چه بگویم. خاطرم هست که اسکواش خوزستان در سال ۸۵، رتبه سوم را بین استان‌ها داشت اما اکنون استان همدان با یک کورت، استان معین خوزستان شده، در حالی که در خوزستان حداقل ۱۰ کورت داریم. این وضعیت واقعا تاسف‌بار است.

آران در پاسخ به این سوال که به نظر می‌آید اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز باید زودتر از این‌ها برای سامان‌بخشیدن به اسکواش خوزستان اقدام می‌کرد، گفت: شرایط اسکواش خوزستان به صورتی شد که کار به وزارتخانه کشیده شد و چرا باید این‌گونه باشد؟ به هر حال وقتی مسائل شخصی مطرح می‌شود، سر یک هیات بریده می‌شود. برای اسکواش خوزستان انتخاب‌های اشتباهی صورت گرفت.

وی با بیان این‌که واقعا از وضعیت اسکواش خوزستان دل آدم به درد می‌آید، عنوان کرد: به محض این‌که رییس هیات شدم، فعالیتم را آغاز کردم و برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای بهبود وضعیت اسکواش خوزستان در نظر گرفتیم که امیدوارم با همکاری اداره‌کل ورزش استان عملیاتی شوند.

رییس هیات اسکواش خوزستان در پایان تاکید کرد: تا پایان سال ۹۹ هیچ قولی به فدراسیون و اداره‌کل ورزش خوزستان برای بازگشت اسکواش به روزهای خوب گذشته‌ نداده‌ام. اگر ما سعی و تلاش کنیم شاید تا پایان سال ۹۹ به محدوده صفر برسیم زیرا اکنون اسکواش در شرایط زیر صفر قرار دارد.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار