تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۲۰۳۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بلاتکلیفی هفت ساله یک فرهنگسرا در بستان
خشدار بستان از توابع شهرستان دشت آزادگان گفت: طرح ساخت فرهنگسرای بستان هفت سال پیش در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع کلنگ زنی شد ولی تاکنون عملیات احداث آن به پایان نرسیده و همچنان بلاتکلیف است.

  احمد هاشمی زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: فرهنگسرا به عنوان فضایی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری و آموزش رشته‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی و آموزش پیشه‌ها و هنرهای گوناگون دراین منطقه مورد نیاز مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است.

وی افزود: طرح فرهنگسرای چند منظوره بستان با مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و زیربنای ٨٠٠ متر مربع در ۲ طبقه در سال ۹۲ کلنگ زنی شد، اما به دلیل نبود اعتبار لازم، همچنان نیمه کاره رها شده است.
هاشمی‌زاده با بیان اینکه اماکن فرهنگی یکی از شاخصهای توسعه فرهنگی هر منطقه به شمار می آیند، تصریح کرد: به همین منظور تکمیل این فرهنگسرا  از آنجا که کمک بسیاری به ارتقا و توسعه فعالیتهای آموزشی و فرهنگی اهالی منطقه می‌کند، خدمتی بزرگ به مردم ولایتمدار بستان است.

به گفته بخشدار بستان، در ۲۴ مهرماه سال ۹۷ سیدهادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید علی حسینی مدیر کل دفتر امور مجلس وزارت متبوع، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و معاونان این اداره کل، نیز از این پروژه چند منظوره بازدیدکره و در جریان مشکلات تکمیل آن قرار گرفتند ولی تاکنون اقدام موثری انجام نشده و ظاهرا پیگیری آن به فراموشی سپرده شد.

بستان شهری از توابع شهرستان دشت آزادگان خوزستان است. این شهر در مرز غربی خوزستان در ۸۵ کیلومتری شهر اهواز مرکز استان خوزستان واقع شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار