تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۰۴۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرونده قتل وکیل آبادانی در حال پیگیری است
فرماندار آبادان گفت: قتل وکیل آبادانی حادثه تلخی بود که احساسات مردم آبادان را جریحه‌دار کرد و این پرونده در حال حاضر در مراجع قضایی با جدیت در حال پیگیری است.

بهرام ایلخاص‌زاده  با اشاره به حادثه قتل وکیل آبادانی اظهار کرد: حادثه قتلی که در خیابان امیر کبیر آبادان رخ داد اتفاق تلخی بود و ما به شدت چنین حرکاتی را محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد: مراجع قانونی و دادگستری آبادان با جدیت پرونده این حادثه را پیگیری و کیفر متناسب با جرم را صادر خواهند کرد.

فرماندار آبادان افزود: من از همشهریان آبادانی می‌خواهم با خویشتنداری بیشتر همپای قانون حرکت کنند و پیگیری پرونده‌های قضایی را به قانون و مراجع قانونی بسپارند.

وی با اشاره به قانون گفت: اگر هر فردی بخواهد خود قانون را اجرا کند در ارائه سیمای شهر اثر منفی داشته و آرامش را در میان شهروندان از بین می‌برد.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: فصل خطاب همه افراد از مسئولان تا شهروندان باید قانون باشد زیرا تکیه بر مقررات از هرج و مرج جلوگیری کرده و آرامش بیشتری را در شهر ایجاد می‌کند.

وی افزود: هر سال بیش از 4 میلیون نفر در قالب کاروان‌های راهیان‌نور و مسافران نوروزی از شهرستان آبادان دیدن می‌کنند و چنین اتفاقاتی اثر منفی بر وجهه شهر دارد.

نماینده عالی استاندار خوزستان در آبادان ادامه داد: همه شهروندان باید طبق قانون رفتار کنند، و با تکیه بر مقررات به رشد و شکوفایی شهرستان آبادان کمک کنند.

وی با اشاره به رابطه مستقیم بین توسعه شهر‌های بزرگ و رعایت قانون گفت: کلان شهرهای امروزی با تکیه بر قانون و مقررات وضع شده در کشورهایشان به رشد و شکوفایی رسیده‌اند.

ایلخاص‌زاده در پایان گفت: ما برای رسیدن به اهداف اجتماعی و اقتصادی باید با خویشتنداری و تعامل حسنه، گام‌های اساسی در سازندگی و پیشرفت شهرستان آبادان برداریم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار