تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۰۵۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مستخدمان جدید مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان شهریور جذب می شوند
 مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: مستخدمان جدید مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تا پیش از پایان شهریور ماه 1391 در مراكز درمانی و اداری این مدیریت جذب می شوند.

دكتر داریوش پناهی زاده  افزود: مراحل مصاحبه و گزینش این مستخدمان پیمانی كه شمار آنان به 382 نفر می رسد انجام شده و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا شهریور ماه برای حضور در مراكز درمانی این مدیریت فراخوانی خواهند شد.

مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان در ادامه گفت: از مجموع سهمیه استخدامی این مدیریت ، تعداد 138نفر به بیمارستان 100تختخوابی ماهشهر كه در آستانه بهره برداری است تعلق دارد و تعدادی نیز برای بخش CCU بیمارستان 17شهریور آبادان، بخش های CCUو ICU بیمارستان امیرالمومنین اهواز و توسعه اورژانس پلی كلینیك هفت تپه و بخش NICU(نوزدان) بهبهان به كارگرفته می شوند.

وی ابراز امیدواری كرد با به كارگیری نیروهای جدید بخش اعظم نیروهای مورد نیاز این مدیریت تامین شود.

بنا به این گزارش پیرو پیگیری های مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی و صدور مجوز هیات امنای این سازمان، تعداد پنج هزار و 777نفر از طریق آزمون سراسری در صندوق تامین اجتماعی به صورت پیمانی استخدام خواهند شد كه از این تعداد 382 نفر سهمیه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و 38نفر سهمیه اداره كل تامین اجتماعی خوزستان است.

ثبت نام از متقاضیان شركت كننده در آزمون استخدامی صندوق تامین اجتماعی از 11تا 20 خرداد امسال از طریق پایگاه اطلاع رسانی صندوق تامین اجتماعی به صورت اینترنتی شروع و آزمون استخدامی در 25خرداد ماه امسال به صورت سراسری برگزار شده بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار