تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۰۹۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در دزفول
 سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم برای برپایی هرچه با شكوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان دزفول انجام و مسیرهای راهپیمایی مشخص شده است.

' عبدالرضا احسانی نیا  اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس، جمعه 27 مردادماه ساعت 12 ظهر از میدان حاج مرادی آغاز و سپس با حركت راهپیمایان از خیابان امام خمینی جنوبی (ره) به مصلی امام علی (ع) ادامه می یابد.

وی افزود: در طول مسیر به 10 نفر از كسانی كه بهترین آدمك های نماد استكبار و صهیونیزم جنایتكار را آماده كنند جوایزی از سوی فرمانداری ویژه دزفول اهدا می شود.

طبق روال سال های پیش این گونه آدمكها به نشانه انزجار از استكبار جهانی و رژیم صهیونیستی با فریادهای الله اكبر راهپیمایان به اتش كشیده می شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ایراد سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، قرائت قطعنامه و اقامه نماز را از برنامه های روز جهانی قدس در شهرستان دزفول دانست و گفت: وظایف هر یك از دستگاه ها و نهادهای شهرستان برای برگزاری پرشور و حضور گسترده شهروندان در این روز ابلاغ و مشخص شده است.

احسانی نیا اظهار داشت: پوشش خبری توسط اصحاب رسانه و رادیو دزفول ، نصب بنر و تبلیغات در سطح شهر و دعوت از دستگاهها، نهادها و اقشار مختلف برای شركت در راهپیمایی، انجام تبلیغات جذاب بصورت تصویری و نوشتاری در طول مسیر راهپیمایی، استقرار تانكرهای آب برای وضو شهروندان قبل از نماز، برقراری تمهیدات امنیتی ، ترافیكی و بهداشتی درمانی لازم و اجرای گروه مارش پایگاه چهارم شكاری دزفول در روز راهپیمایی از دیگر برنامه های پیش بینی شده آیین روز جهانی قدس در دزفول است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: دشمنان اسلام از حضور خودجوش و یكپارچه مردم در راهپیمایی روز قدس واهمه دارند و این را به وضوح نشان داده اند و مردم انقلابی ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه رمضان كه به ابتكار امام راحل (ره) روز قدس نامیده شده انزجار خود از كشورهای صهیونیستی واستكبار جهانی را نشان می دهند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اتفاقات و تحولاتی كه در خاورمیانه رخ می دهد را یاد آور شد و تصریح كرد : این تحولات كه در كشورهای اسلامی رخ می دهد از دخالت های كشورهای استكباری و صهیونیستی و در راس آنها آمریكای جنایتكار است.

' مهران خوشبخت ' سرپرست كمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مسیر راهپیمایی روز قدس صندوق های كمیته امداد امام خمینی (ره) برای دریافت كمك های شهروندان به مردم مظلوم فلسطین مستقر می شوند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار