تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۱۰۶۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایران هرتهدیدی را به شدیدترین شکل پاسخ خواهد داد
صید عیسی دارایی تهدیدهای‌ رژیم صهیونیستی در موضوع حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را هیاهویی پوشالی خواند و گفت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری هدف رژیم صهیونیستی از طرح چنین تهدیدهایی به حاشیه راندن موضوع فلسطین است.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه جرات حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را نخواهد داشت، تصریح کرد: با پیشرفت‌هایی که ایران در زمینه موشکی داشته، هرگونه تهدید را به شدیدترین شکل ممکن پاسخ خواهد داد.

صید عیسی دارایی  تهدیدهای‌ رژیم صهیونیستی در موضوع حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را هیاهویی پوشالی خواند و گفت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری هدف رژیم صهیونیستی از طرح چنین تهدیدهایی به حاشیه راندن موضوع فلسطین است.

نماینده مردم اندیمشک و شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه جرات حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را نخواهد داشت، افزود: تهدیدهای کنونی رژیم صهیونیستی با هدف قطع حمایت ایران از قدس و سوریه و حزب الله در منطقه، صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در صورت حمله احتمالی رژیم صهیونیستی بیشترین آسیب را خود این رژیم متحمل خواهد شد، افزود: حمله رژیم صهیونیستی فرصتی طلایی برای نابودی این رژیم در اختیار ایران قرار خواهد داد.

دارایی دفاع از آرمان‌های انقلاب را وظیفه شرعی و دینی ملت ایران دانست و تصریح کرد: ایران ملتی است که با انقلاب اسلامی در برابر ظالمان دنیا ایستاد و از مظلومان جهان دفاع کرد و همچنان در مسیر این آرمان‌ها حرکت خواهد کرد.

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هرگز فکر حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را به خود راه نخواهد داد، گفت: امروز جهان استکبار و رژیم صهیونیستی به قدرت و توان نظامی ایران آگاه هستند و می‌دانند هرگونه تهدید عملی از سوی رژیم اشغالگر قدس به نابودی سریع این رژیم می‌انجامد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با یادآوری شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه با حزب الله لبنان، تصریح کرد: امروز حزب الله از نظر روحی و توان نظامی قدرتمندتر از گذشته است و ایران با پیشرفت‌هایی که در زمینه تکنولوژی موشکی به دست آورده، هرگونه تهدید دشمنان را به شدیدترین شکل ممکن پاسخ خواهد داد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
sara
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
1
ببینم چکار میکنید
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
0
سلام خدایی سرداردارایی6سال فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بود تو مدتی که بود واقعا امنیت احساس میشد ولی الان خیلی ناامنی هست--گزارش اورانیوم ضعیف شده در گردوغبارش هم درسته-این صحبتش هم شک نکنید درسته-مردم اندیمشک از انتخابشون خوشحالند-درود بر سردار بی باک
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
0
0
بنظرم اشتباه نوشتین.نماینده مردم اندیمشک وشوش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
0
0
سردار جون این تهدیدها را بیخیال فکری بحال ما بیکاران بدبخت بکنید
:
:
:
آخرین اخبار