تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۲۱۰۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرد شادگانی در رودخانه دز غرق شد
به دنبال گزارش همراهان و دوستان شخص غرق شده به سامانه 125 این سازمان و پس از بررسی دقیق از وضعیت حادثه توسط ستاد فرماندهی، اكیپ غواصی متشكل از افراد دوره دیده و ورزیده این سازمان به محل حادثه اعزام شد و پس از هماهنگی معاون عملیاتی سازمان با مدیریت سد تنظیمی و بستن خروجی های آن ، غواصان تیم امداد ونجات ساعت ها به جستجوی برای یافتن جنازه شخص غرق شده در آب پرداختند كه بدلیل كدر بودن آب تلاش غواصان بدون نتیجه ماند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول از غرق شدن یكنفر از اهالی شادگانی در رودخانه دز خبر داد و گفت: پس از گذشت دو روز از حادثه همچنان غواصان در جستجوی جسد وی هستند.

مرتضی همایون نسب ' افزود: این فرد ظهر سه شنبه هفته جاری پس از توجه نكردن به هشدارهای اكیپ نجات غریق واحد شهرداری دزفول مستقر در تفریحگاه ساحلی دز و رفتن به نقاط ممنوعه و شنا كردن در این مناطق در آبهای رودخانه دز غرق شد.

وی افزود: به دنبال گزارش همراهان و دوستان شخص غرق شده به سامانه 125 این سازمان و پس از بررسی دقیق از وضعیت حادثه توسط ستاد فرماندهی، اكیپ غواصی متشكل از افراد دوره دیده و ورزیده این سازمان به محل حادثه اعزام شد و پس از هماهنگی معاون عملیاتی سازمان با مدیریت سد تنظیمی و بستن خروجی های آن ، غواصان تیم امداد ونجات ساعت ها به جستجوی برای یافتن جنازه شخص غرق شده در آب پرداختند كه بدلیل كدر بودن آب تلاش غواصان بدون نتیجه ماند.

همایون نسب اظهار داشت: باگذشت دو روز از وقوع حادثه همچنان تیم امداد و نجات غریق سازمان آتش نشانی دزفول عملیات غواصی برای جستجوی وی را ادامه می دهند.

تفریحگاههای ساحلی و حاشیه های تفریحی روزدخانه دز طی چند روز گذشته در تعطیلات عید سعید فطر میزبان شمار زیادی مسافر از شهرهای مختلف خوزستان و نیز استانهای همجوار بوده است.

زلالی و سردی آب رودخانه دز بسیاری را وسوسه برای شنا كردن و رهایی از گرما به این منطقه می كشاند كه بعضا بدلیل نا آشنا بودن به فن شنا و بی توجهی به علایم هشدار دهنده در مناطق پرخطر شنا كرده و دچار حادثه می شوند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار