تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۲۱۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كلاهبردار ميلياردي عتيقه دستگير شد
جانشين فرماندهي انتظامي خوزستان گفت: ماموران پليس آگاهي دزفول يك كلاهبردار حرفه‌اي را كه يك ميليارد و 100 ميليون ريال كلاهبرداري كرده بود، دستگير كردند.

به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس، عبدالله نظرپور اظهار داشت: افرادي طي تماس تلفني و ارسال پيامك و معرفي خود به عنوان فردي روستايي و چوپان بيان مي‌كردند قصد فروش مقاديري سكه طلا و اشياي عتيقه را دارند كه پس از جلب اعتماد مشتريان، آنان را به مكان‌هاي از پيش تعيين شده كشانده و با ضرب و شتم اموال آنان را به سرقت مي‌بردند.
وي با بيان اينكه فعاليت اين باند در اطراف شهرستان دزفول بود، گفت: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان با تلاش شبانه‌روزي سركرده باند به نام «ك-د» را شناسايي و در يك اقدام غافلگيرانه وي را دستگير كردند.
جانشين انتظامي خوزستان تصريح كرد: متهم در بازجويي‌هاي فني و تخصصي پليس به پنج فقره كلاهبرداري و دريافت يك ميليارد و 100 ميليون ريال اعتراف كرد.
نظرپور خاطر نشان كرد: ضمن اينكه اقدامات براي دستگيري ساير متهمان ادامه دارد، متهم دستگير شده با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.
همچنين در گزارش ديگري از حوزه انتظامي، معاون دادستان عمومي و انقلاب اهواز از دستگيري يك سارق سابقه‌دار در اين شهرستان خبر داد.
احمد فاتحي گفت:‌ به دنبال شكايت اهالي منطقه كمپلو اهواز نسبت به سرقت‌هاي مشابه متعدد از منازل و كيف‌قاپي در محل، دستور قضايي براي پيگيري موضوع صادر شد.
وي افزود:‌ ماموران كلانتري 15 ضمن شناسايي سارق حرفه‌اي به نام «ب.س» را كه با استفاده از لباس نظامي اقدام به سرقت از مناطق لشكر، منازل سازماني شيخ بها، خيابان‌هاي شهيد فرحاني و اميركبير مي كرد، دستگير كردند.
سرپرست مجتمع قضايي ويژه مبارزه با سرقت شهرستان اهواز، گفت: در بازرسي از منزل اين متهم، يك دستگاه موتورسيكلت سرقتي، دسته چك متعلق به آقاي «رضا.ع»، يك كارت خودرو و مقاديري لوازم آرايشي، هفت كيف زنانه و 9.5 گرم مواد مخدر از نوع كراك و دو سانتي گرم مواد روانگردان شيشه كشف و ضبط شد.
فاتحي افزود: متهم در نزديكي منزلش دستگير و با اعتراف به بزه انتسابي، با صدور قرار وثيقه راهي زندان شد.
وي گفت:‌ تاكنون پنج نفر شكايت خود را از نامبرده اعلام كرده‌اند و پرونده براي تحقيقات بيشتر و شناسايي ساير مالباختگان مفتوح است.
:
:
:
آخرین اخبار