تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۱۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرداری شوشتر دردست کشت‌وصنعت کارون!
خوزنیوز/ غلامرضا فروغی نیا: بدهی های شهرداری شوشتر یازده میلیارد تومان اعلام شد. از سوی دیگر شهرداری مطالباتی هم دارد که در حال حاضر مجموعه این بدهی و مطالبات توازن این نهاد را در شوشتر بهم زده است. یکی از شرکتهایی که در پرداخت بدهی های خود چرخ شهرداری شوشتر را به گل نشانده،" شرکت کشت و صنعت کارون" است که حدود 2 میلیارد تومان به شهرداری شوشتر بدهکار است و فعلاً با این نهاد سر ناسازگاری را گذاشته و قصد پرداخت بدهی خود را هم ندارد! چرا و به چه دلیل معلوم نیست.

در حالیکه شهرداری قصد دارد که بخشی از پرسنل خود را بازنشسته نماید و تسویه حساب با این افراد که پس از سال هاخدمت، حداقل انتظارشان این است که حقوق و مطالبات را جملگی و نه تکه تکه از شهرداری دریافت نمایند در بند برخورد شرکت کشت و صنعت کارون شده که می بایستی در این رابطه با شهرداری مسئولانه تر برخورد نماید.

درحالی که اداره امور عمومی و خدمات شهر با همین حداقل های عوارض اداره می شود حال اگر شرکت کارون از این وظیفه شانه خالی نماید وضع مدیریت خدمات شهری به شکل نامطلوبی درآمده و نارضایتی شهروندان را که بخشی از آنها هم کارکنان شرکت کشت و صنعت کارون هستند بدنبال خواهد آمد.
:
:
:
آخرین اخبار