تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۲۱۲۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پذيرفته‌شدگان ارشد دانشگاه چمران بخوانند
مدير برنامه‌ريزي و ارزيابي آموزشي دانشگاه شهيد چمران گفت: ثبت‌نام و انتخاب‌واحد پذيرفته‌شدگان مقطع كارشناسي‌ارشد اين دانشگاه از دوشنبه(27 شهريورماه) به صورت اينترنتي آغاز مي‌شود.
 
دكتر غلامحسين مكتبي  اظهارداشت:‌ پذيرفته‌شدگان مي‌توانند به‌صورت اينترنتي و براساس زمان‌بندي انجام شده طبق حرف نخست نام‌خانوادگي، ثبت‌نام خود را انجام دهند.
 
وي افزود: به اين ترتيب زمان ثبت‌نام داوطلبان با حرف نخست نام‌خانوادگي "الف تا د" دوشنبه 27 شهريورماه، "ذ تا غ" سه‌شنبه 28 شهريورماه و "ف تا ي" چهارشنبه 29 شهريورماه، از ساعت 8 تا 24 تعيين شده‌است.
 
مدير برنامه‌ريزي و ارزيابي آموزشي دانشگاه شهيد چمران ادامه‌داد: پذيرفته‌شدگان مي‌توانند به سايت http://www.scu.ac.ir مراجعه و با ورود به سامانه الكترونيكي آموزش جهت ثبت‌نام و دريافت كد رهگيري و شماره دانشجويي اقدام كنند.
 
مكتبي تاكيد كرد: پذيرفته‌شدگان بايد در روزهاي تعيين‌شده ثبت‌نام اينترنتي خود را انجام دهند و ‌عدم اقدام به ثبت‌نام اينترنتي در روزهاي مشخص شده به منزله انصراف تلقي مي‌شود.
 
وي ادامه‌داد: پذيرفته‌‌شدگان جهت تحويل مدارك ثبت‌نامي و تاييد برگ انتخاب واحد و حضور در كلاس‌ها بايد بر اساس زمان‌بندي انجام‌شده طبق حروف الفبا - از "الف تا ژ" شنبه، يكم مهرماه و "س تا ي" يكشنبه، 2 مهرماه - به بخش آموزش دانشكده محل تحصيل خود در دانشگاه مراجعه كنند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
0
0
با سلام. بسیار ممنون از خبرتون. فقط برای خوابگاه گرفتن چه باید کرد؟
:
:
:
آخرین اخبار