تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۲۱۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمی توانیم به همه تذکر بدهیم!

معاون محيط انساني اداره کل حفاظت محيط زيست خوزستان گفت: همه صنایع و سازمان های فعال در خوزستان، به ویژه شیلات باید نسبت به مدیریت پساب های خود اقدام کنند تا از آلودگی بیش از حد رودخانه ها جلوگیری شود.

 

جمال شاكري  اظهار كرد: همه ارگان‌ها و سازمان‌ها طبق قانون موظف به مديريت پساب‌هاي خود هستند و اداره محيط زيست نمي‌تواند به همه اين ارگان‌ها تذكر بدهد.

 

وی با بیان اینکه اداره محیط زیست نمی تواند با تک تک دستگاه ها و صنایع برخورد کند و قانون باید از سوی همه رعایت شود، افزود: متاسفانه برخي مسئولان صنایع و دستگاه ها قوانين مربوط به حفظ محیط زیست را رعايت نمي‌كنند و نسبت به محیط زیست اطراف خود بی توجه هستند.

 

شاکری تصریح کرد: در استان خوزستان به دليل اينكه حجم زیادی از آب مصرفی در شهرها از رودخانه ها تامین می شود، بايد نسبت به حفاظت از رودخانه ها توجه بیشتری شود و صنایع پساب خود را به درون رودخانه ها رها نکنند.

 

معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با بيان اينكه آلودگي رودخانه‌های خوزستان يا ناشي از فاضلاب شهري و يا ناشی از فاضلاب های صنعتي است، خاطرنشان کرد: همه صنایع و سازمان های موجود در استان به نوعی از آب رودخانه ها بهره مند هستند و بايد در حفظ سلامت رودخانه خود را موظف بدانند و با ایجاد تصفيه‌خانه و مديريت پساب‌هاي صنعتي و كشاورزي، از آلودگی رودخانه ها جلوگیری کنند.

:
:
:
آخرین اخبار