تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۲۱۲۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رودست بنکداران به استاندار خوزستان
در حالیکه چند ماهی از دستور استاندار خوزستان در جلوگیری از ورود کامیون های حامل اجناس و کالاهای بنکداران به هسته مرکزی شهر اهواز گذشته، بنکداران این منطقه از فرمول جدیدی برای تغییر شرایط خود بهره برداری نموده اند. آنها که کامیون های حامل کالاهای خود را در مرکز شهر با جریمه های سنگین پلیس مواجه می بینند مبادرت به ...
رژه بنکداران روی اعصاب مردم اهواز/ ضرب الاجلهایی که اجرا نمی شودخوزنیوز / غلامرضا فروغی نیا: در حالیکه چند ماهی از دستور استاندار خوزستان در جلوگیری از ورود کامیون های حامل اجناس و کالاهای بنکداران به هسته مرکزی شهر اهواز گذشته، بنکداران این منطقه از فرمول جدیدی برای تغییر شرایط خود بهره برداری نموده اند. آنها که کامیون های حامل کالاهای خود را در مرکز شهر با جریمه های سنگین پلیس مواجه می بینند مبادرت به تخلیه بار در مبادی ورودی شهر اهواز و یا در مسیرهای حاشیه مرکزی شهر نموده و سپس هر کامیون بار را میان 6 وانت تقسیم نموده بدینوسیله آنها را راهی انبارهای خود در هسته مرکزی می نمایند.

 انبارهایی که در ساختمان های فرسوده، کهنه، غیر بهداشتی و محل تردد انواع موش های چاق و چله (مشهور به گرزه) و یا انواع سوسک و مارمولک و حتی در پاره ای از موارد مار هستند. انبارهای مذکور بواسطه فرسودگی، چهره زشتی هم به مرکز شهر داده اند و صاحبان حاضر به بازسازی آنها هم نیستند. از سویی وقتی با تقاضا و اجاره میلیونی بنکداران مواجه هستند دیگر ضرورتی برای تغییر بافت آن هم نمی یابند. در این میان ساکنین محل از دو سو زیر فشار هستند.از یک سو با بافت فرسوده ای که احتمال تغییر چهره آن فعلاً بااین شگرد بنکداران، محتمل بنظر نمی رسد و از سوی دیگر آلودگی انبارهای مذکور سطح بهداشت خانوارهای ساکن را بشدت در خطر قرار داده است. جالب توجه اینکه در مرکز شهر اهواز هنوز هم از جوی های روباز برای تخلیه فاضلاب استفاده می شود. مساله فوق ضریب بهداشت آن را کاهش داده و بیماری ها را در این منطقه زمینه ساز شده است.

شایان ذکر است که اکثر بنکداران مرکز شهر اهواز دارای زمین و یا انبار در مجتمع بنکداران در حاشیه شرقی شهر هستند. پاره ای از آنها هم چندین قطعه زمین در آن منطقه خریده و چشم امید به تحولات و این زورآزمائی دارند . برخی دیگر هم مبادرت به اجاره دادن ساختمان های خود نموده اما حاضر به جابجایی محل کسب خویش در هسته مرکزی شهر اهواز نیستند و از هر اهرمی برای ماندن در آنجا استفاده نموده و مرکز شهر را به صورت زشتی در آورده اند.
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
0
0
تازه امنيت هم در هسته مرکزي شهر در معرض خطر است.چون ممکن است بعضي از اين فرصت استفاده کرده واموال مردم را تحت جابجايي بار به تاراجبرند. البته منظورم بنکداران دا کارگرانشان نيست بلکه منظور فرصت طلبان است.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
0
0
بابا چرا اینقدر خودتان را ناراحت می کنی توی شهراهواز این مسایل عادی انشالله 20ساله آینده
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
0
0
کسی نمی تواند با اینها در بیفتد
:
:
:
آخرین اخبار