تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۲۱۲۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملي‌پوش خوزستاني دو و ميداني ايران:
در پرتاب ديسك اميدوارم اما در پرتاب وزنه نه!
ملي‌پوش خوزستاني دو و ميداني ايران حضورش در مسابقات پرتاب وزنه پارالمپيك را آشنايي با جو و شرايط بازي‌ها براي مسابقه روز جمعه خود در رشته پرتاب ديسك دانست.
 
جواد حرداني گفت: رشته تخصصي من پرتاب ديسك است و مسابقه اصلي‌ام روز جمعه خواهد بود اما در مسابقات پرتاب وزنه كه امروز مي‌باشد نيز شركت مي‌كنم تا بتوانم با شرايط زمين و ورزشگاه آشنا شوم.
 
وي افزود: به پرتاب وزنه اميدي ندارم اما در پرتاب ديسك بسيار اميدوارم كه بتوانم با تكرار ركوردهاي تمريناتم، به مدال دست يابم و خوشبختانه در اين چند روز هم توانسته‌ام در تمرينات ركوردهاي خود را تكرار كنم.
 
حرداني ادامه‌داد: ديروز با رقباي اصلي‌ام كه از لهستان، چين، مصر و اوكراين هستند، تمرين داشته‌ام و با ركوردها و شرايط آن‌ها آشنايي پيدا كرده‌ام.
 
وي همچنين درباره ركوردهاي جهاني پرتاب ديسك گفت: ركورد جهاني، 48 متر و 32 سانتي‌متر و ركورد پارالمپيك 45 متر و 65 سانتي‌متر است كه هر دو آن‌ها در اختيار خودم است و تلاش مي‌كنم تا در بازي‌هاي لندن آن‌ها را ارتقا بخشم.
 
حرداني در پايان با اشاره به آب و هواي لندن اظهاركرد: آب و هواي اينجا غيرقابل پيش‌بيني است و هر روز آن، چهار فصل است كه اميدوارم در روز مسابقه‌ام، شرايط آب و هوايي مشكلي به وجود نياورد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار