تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۲۱۲۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از مربی مضروب تقدير می شود
ريیس کمیته انضباطی فدراسيون فوتبال گفت: به دلیل خویشتن‌داری و صبوری فركي در هنگام صدمه‌ديدن اين مربي در حين بازي فولاد و پرسپوليس، از وی تقدیر خواهد شد.
 
به گزارش سایت فدراسیون، اسماعیل حسن‌زاده درخصوص اتفاقات رخ داده در دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران اظهاركرد: ضمن ابراز تاسف از حادثه‌ای که برای حسین فرکی، سرمربی با اخلاق تیم فولادخوزستان رخ داده، به دلیل خویشتن‌داری و صبوری این سرمربی، از وی تقدیر خواهد شد و مطمئنا پیگیری‌های لازم را درخصوص اقدام فردی که این عمل ناشایست را انجام داده، صورت خواهیم داد.
 
وي ادامه‌داد: باتوجه به این‌که این شخص در جایگاه ویژه حضور داشته است، به مسوولان باشگاه‌ها تذکر می‌دهیم که در کنترل جایگاه ویژه دقت کنند. پس از این‌که مسوولان باشگاه فولادخوزستان و یا شخص سرمربی اقدام به شکایت کنند، کمیته انضباطی نیز این حق را دارد که پس از شناسایی فرد ضارب، از حضور وی در ورزشگاه جلوگیری کند.
 
ريیس کمیته انضباطی درباره راه‌کارهاي مناسب برای جلوگیری از اقدامات ناشایست گفت: کمیته انضباطی درصدد است که در کنار اعمال قانون، محرومیت‌ها و جریمه‌های موجود، با کمک جمعیت حامیان هواداران و کمیته فرهنگی دستگاه‌های ذیربط، اقداماتی را انجام دهد تا تماشاگران دیگر دست به حرکات ناشایست نزنند .
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دلسوز فوتبال ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
0
2
از ريیس کمیته انضباتی خواهش می کنم به جای تقدیر از آقای فرکی هواداران پرسپولیس رو محروم کنند.هواداران پرسپولیس در دو بازی پشت سر هم با استقلال و فولاد سنگ پرتاب کردند.در دیدار با استقلال با سنگ زدن تو سر حنیف عمران زاده و در بازی با فولاد آقای فرکی رو مصدوم کردند.اگر این اتفاق تو یک کشور دیگه می افتاد مسلما هواداران اون تیم چند بازی محروم می شدن.کمیته ی انضباتی نباید بین تیم ها فرق بذاره.
:
:
:
آخرین اخبار