تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۲۱۳۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایستگاه‌های تاکسی آبادان مکانیزه می‌شوند
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان گفت: ایستگاه‌های تاکسی آبادان برای نخستین‌بار مکانیزه شده و نخستین ایستگاه آن تا 10 روز دیگر افتتاح می‌شود.

عبدالحسین مکوندی  اظهار کرد: ایستگاه تاکسی‌ مسیر آبادان ـ خرمشهر برای نخستین‌بار مکانیزه شده است.

وی افزود: کانکس این ایستگاه با مجهز شدن به وسایل سرمایشی، گرمایشی و دو چشمه سرویس بهداشتی تا 10 روز دیگر برای استفاده شهروندان و رانندگان تاکسی آبادان افتتاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان در ادامه گفت: با شناسایی مناطقی که بار ترافیکی زیادی را نسبت به دیگر مناطق شهر دارند و در راستای کاهش ترافیک شهر آبادان در مرکز شهر، ایستگاه‌های دیگری برای مکانیزه شدن جانمایی و انتخاب شده است.

وی با اشاره به جداسازی شمال و جنوب در ناوگان حمل و نقل تاکسی درون شهری خاطرنشان کرد: با تدابیر مشخص شده در شورای ترافیک در نظر داریم به زودی ایستگاه تاکسی به مناطق فیه، ایستگاه 12، میدان طیب و ایستگاه هفت را از خیابان امیری به خیابان شهرداری منتقل کنیم.

مکوندی ادامه داد: از نکات مثبت انتقال این ایستگاه به خیابان شهرداری کاهش بار ترافیکی از مناطق مرکزی شهر و افزایش امکانات رفاهی برای رانندگان تاکسی دانست.

وی بیان کرد: شناسایی مکان‌هایی که بار ترافیکی زیادی را در شهر ایجاد می‌کنند انجام شده و به زودی با جانمایی مکان‌های فوق ایستگاه‌های تاکسی مکانیزه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آبادان در پایان با اشاره به افزایش کرایه‌های تاکسی در آبادان اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت‌ها در کالاهای مصرفی جامعه به زودی و با مصوبه استانداری خوزستان کرایه‌های ناوگان حمل‌ و نقل درون شهری تاکسی‌های آبادان افزایش پیدا می‌کند.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حامد از اهواز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
0
2
اهواز که بزرگ ترین شهر و مرکز استانه ایستگاه مکانیزه تاکسی نداره. اون وقت برای آبادان ایستگاه مکانیزه تاکسی می زنید؟
:
:
:
آخرین اخبار