تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۲۱۳۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
براي سرويس مدارس
استفاده از تاكسی داران باهويت
شهردار مسجدسليمان به مديران مدارس اين شهرستان توصيه كرد به‌جاي استفاده از خودروهاي شخصي، از تاكسي‌داران با هويت به عنوان سرويس مدارس استفاده كنند.
 
پيمان مولايي اظهار كرد: در جلسه شوراي آموزش و پرورش تصميماتي اتخاذ شد و بر اين اساس ناوگان حمل و نقل عمومي شهرستان، ازجمله اتوبوسراني در آستانه سال تحصيلي جديد براي خدمات‌رساني مطلوب به شهروندان آماده خواهد شد.
 
وي افزود: ناوگان اتوبوسراني همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد در همه خطوط تقويت مي‌شود و دانش‌آموزان، به‌ويژه دانش‌آموزان دختر را جابه‌جا مي‌كند. اتوبوس‌ها از ساعت 7:30 صبح كار جابه‌جايي دانش آموزان در مسيرهاي منتهي به مدارس را آغاز مي‌كنند و با تعطيلي مدارس در ساعت 12:30، تعداد اتوبوس‌ها در نزديكي مدارس تقويت مي‌شود تا فرآيند جابه‌جايي دانش‌آموزان بدون وقفه انجام شود.
 
مولايي درباره وضعيت سرويس مدارس در اين شهرستان، تصريح كرد: سازمان تاكسيراني آمادگي دارد كه در قالب سرويس مدرسه به دانش آموزان سرويس‌دهي كند؛ همچنين به مديران مدارس توصيه شده كه براي به‌كارگيري سرويس مدرسه به جاي استفاده از خودروهاي شخصي براي جابه‌جايي دانش‌آموزان، از تاكسي‌‌داران داراي هويت مشخص استفاده كنند.
 
شهردار مسجدسليمان با اشاره به اجراي پروژه پليت الكترونيكي در ناوگان اتوبوسراني مسجدسليمان، خاطرنشان كرد: در اين زمينه با چند شركت وارد مذاكره شده‌ايم و اكنون اين طرح در مرحله مناقصه قرار دارد؛ اين طرح پس از مشخص شدن پيمانكار اجرايي مي‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار