تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۲۱۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علت تعطيلي نمايندگي وزارت خارجه در خوزستان
معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان گفت: مدت ماموريت نماينده وزارت امور خارجه در استان تمام شده و اين وزارتخانه بايد نماينده جديد خود را معرفي كند.

سيدكريم حسيني اظهار كرد: مدتي پيش نماينده وزارت امور خارجه در استان خوزستان مستقر شد و پس از اتمام ماموريت، استان را ترك كرد و قرار بر اين شد كه وزارتخانه نماينده جديد خود را معرفي كند.
وي افزود: با توجه به ضرورت حضور نماينده وزارت امور خارجه در خوزستان اين موضوع از طريق مجموعه استانداري در حال پيگيري است تا هرچه زودتر نماينده جديد اين وزارتخانه براي حضور در شهر اهواز معرفي شود.
حسيني تصريح كرد: وزارت امور خارجه در همه استان‌ها نمايندگي ندارد و اين دفتر تنها در چند استان كشور وجود دارد؛ در خوزستان نيز به دليل پهناور بودن استان، وجود مرزهاي آبي و خشكي وسيع با كشورهاي همسايه، صنعتي بودن استان، دارا بودن دو گذرگاه مرزي و تردد زائران از مرزهاي خوزستان به كشور عراق، انجام تبادلات فرهنگي و تجاري با كشورهاي مختلف و حضور هيات‌هاي مختلف خارجي در استان، استقرار نماينده وزارت امور خارجه در خوزستان ضروري است.
معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان خاطرنشان كرد: در صورت استقرار نماينده وزارت امور خارجه در استان بسياري از امور با سرعت و دقت بيشتري انجام مي‌شوند.
به گزارش خبرنگار ايسناي خوزستان، دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه در خوزستان آبان‌ماه سال 89 در اهواز و با حضور حسن قشقاوي گشايش يافت و داوود نويدمقدم به عنوان نماينده اين وزارتخانه در استان معرفي شد؛ اين دفتر مدتي است تعطيل شده و بر اساس اعلام معاون استاندار خوزستان، مدت ماموريت آقاي نويدمقدم پايان يافته و نماينده جديد بايد از سوي وزارت امور خارجه معرفي شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
پیمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
0
0
بنده به دلیل تعطیلی نمایندگی وزارت خارجه در اهواز، فقط برای یک مهر تایید مدرک تحصیلی ناچار شدم به مدت سه روز به شیراز بروم. واقعا که امکانات محدود خوزستان عرصه را بخصوص بر قشر تحصیلکرده تنگ کرده است.
:
:
:
آخرین اخبار