تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۶
کد خبر: ۲۱۳۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وارده / سخنی با نماینده دشت آزادگان و شاید همه نمایندگان خوزستان
آقا یا خانم اسدی از کاربران خوزنیوز مطلبی را خطاب به ناصر صالحی نسب؛ نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس نوشته است که در زیر می خوانید:

هر چند که مطمئنم در اثر مشغله زیاد شاید نتوانید این نظر را بخوانید منتهی واجب می دانم که هر کمکی و لو فکری در راه موفقیت شما ارائه نمایم.

1- مهندس شما از قشر و همسطح مردم هستید. سعی کنید مردم را نگه دارید نگه داشتن مردم اصل موفقیت است. زیرا تمام آن نمایندگانی که شکست راتجربه کردند ناخواسته سعی کردند فاصله وعمق شکاف خود ومردم را بیشتر کنند.
2- دومین عامل شکست استفاده از واسطه ها بود و هست بطوریکه این واسطه ها همیشه ارتباط را آنطور که دوست دارند تعریف می کنند نهایت این تعریف نه به نفع شما است ونه به نفع مردم . بنابراین بعد از مدتی می بینید حتی دیدار مردم برای شما (خدای نکرده دچار سرنوشت قبلی ها نشوی) خسته کننده می شود. زیرا واسطه ها مردم واقعی را بطرف شما هدایت نمی کنند. بلکه طیفی خاص وهم فکر واسطه ها بر اساس خواسته نا معقول وغیر منطقی به طرف شما هدایت و افکار شما را مشوش می کنند. خدای نکرده فکر می کنید که اینها مردمند. بنابراین شکاف ایجاد می شود. شما شایدبرای اینکه به خواسته نامعقول اینها وقعی ننهید از مردم واقعی فاصله خواهید گرفت یا شاید به نحوی این خواسته ها را عمومی بدانید که برآورده کردن آنها نهایتا بعد از مدتی به ضرر مردم باشد. این واسطه ها اینقدر زرنگند که با جریان سازی و غوغاسالاری و جمع کردن سیاهی لشکر و برای نشان دادن اینکه این خواسته، خواسته عموم مردم است و برآورده کردن آن خواسته عامه مردم است!
3- دیدار وارتباط نیروهای دلسوز وعامه مردم با شما تبدیل به آرزو نشود. فکر نکنید که مردم را در کوچه وبازار (در مراسم روز قدس یا مراسم روز عید فطر  یا نماز جمعه و یا مراسم دیگر) ببینید این را اطلاق بر دیدار با مردم نمایید. این خوب است اما مردم می دانند که جنابعالی برای دیدار با آنها نیامده ای بلکه برای مراسم آمده ای. سعی کنید به نحوی مقتضی با نیروهای دلسوز  و مردم نشستهای خاص وعام داشته باشید. نهایت این نشستها به نفع دو طرف هم در حال وهم در آینده است.
4- سعی کن افرادی را برای مشاوره انتخاب کنی که در بیوگرافی آنها هیچ حزبی نهفته نباشد. مخلص برای مردم وجمهوری اسلامی.
5- واقعگرا باش وبدان که سمت عظیمی از آراء بر اثر اهمال قبلی ها به سوی جنابعالی گسیل شد. بنابراین این قشر خاص نه بر اساس اعتقاد به برنامه های جنابغالی بلکه بر اساس مخالفت بود. بنابر این سعی شود این آراء نگه داشته شود و خواسته این مردم تبدیل به امید شود و این هم آسان و هم سخت است. آسان ومیسر است با مردمداری مستقیم نه توسط واسطه. هم سخت اما قابل حصول و بر اساس اعتماد مردم به شما بر اثر کارهای اجرائی ایجاد می شود.
امید دارم که اگر با صراحت با شما صحبت کردم مرا ببخشید زیرا موفیت شما موفقیت ما و کل شهرستان در حال وآینده می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار