تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۲۱۳۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمازخانه‌های بین راهی ساماندهی شوند
امام جمعه موقت اهواز بر ساماندهی نمازخانه‌های بین راهی خوزستان تأکید کرد.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده در نمازجمعه اهواز، یکی از خلاءهای خوزستان را نمازخانه‌های بین راهی عنوان کرد و گفت: مسئولان برای سفر از هواپیما استفاده می‌کنند به همین دلیل مشکلات سفرهای جاده‌ای را خوب متوجه نمی‌شوند و نمی‌بینند، یکی از این مشکلات نمازخانه‌های بین راهی است.

وی، وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راهی استان را نامطلوب ارزیابی کرد و افزود: این اماکن که هم اکنون به حال خود‌‌ رها شده باید به صورت آبرومند و منظم ساماندهی شود تا امکان استفاده برای نمازهای اول وقت باشد.

حسن‌زاده برگزاری اجلاس نماز در کرمانشاه را یادآور شد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در مسئله نماز نیازمند حرکت جدیدی هستیم، اظهار کرد: در این اجلاس مخاطب پیام رهبری جوانان بودند.

وی افزود: به واسطه وجود حوزه علمیه در اهواز قدم‌های خوبی برای ترویج فرهنگ نماز برداشته شده و تمام دبیرستان‌ها، دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی دارای امام جماعت هستند.

امام جمعه موقت اهواز همچنین از نمایندگان مردم در مجلس خواست که با توجه به فرصت چند ماهه دولت دهم، استیضاح وزرا را دنبال نکنند.

حسن‌زاده تغییرات دولت از جمله تغییراتی که در سطح استانداران آغاز شده را نیز در این مدت نادرست دانست و افزود: در این چند ماهه باقیمانده مجلس باید به کمک دولت بیاید تا امکان تحقق اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم وجود داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس غیرمتعهد‌ها گفت: در شرایطی که کشور با تحریم همه جانبه در بخش‌های سیاسی، دیپلماسی، رسانه‌ای و اقتصادی روبه‌رو است این اجلاس موفقیتی برای نظام به شمار می‌رود.

حسن‌زاده اضافه کرد: این اجلاس موجب خشم دشمنان انقلاب از جمله اسرائیل شده که به طرق مختلف آن را ابراز کرده است.

امام جمعه موقت اهواز همچنین ضمن دعوت نمازگزاران به تقوا، رویدادهای این هفته از جمله سالروز وفات امام جعفر صادق، شهدای 17 شهریور، شهادت آیت الله طالقانی، شهید مدنی و فرارسیدن هفته تعاون را یادآور شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار