تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۱۴۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساماندهی و نوسازی شبکه برق منبع آب اهواز
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از ساماندهی شبکه برق و روشنایی معابر کوی منبع آب با جمع‌آوری 2 هزار و 500 انشعاب غیرمجاز در این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان، یدالله حضرتی اظهار داشت: جمع‌آوری بیش از 2 هزار و 500 انشعاب غیرمجاز برق در این منطقه ضمن بهبود کیفیت ولتاژ برق موجب کاهش حوادث اتفاقاتی شبکه و ترانس‌سوزی شده است.

وی گفت: کوی منبع آب از مناطق قدیمی و کارگرنشین شهرستان اهواز و از نخستین اجتماعات حاشیه‌نشین این کلانشهر است که به علت بافت قدیمی و کوچه‌های کم عرض آن امکان ساماندهی و اصلاح شبکه برق به سختی امکان‌پذیر است با این وجود، به منظور مقابله با انشعابات غیرمجاز برق نسبت به اجرای طرح ساماندهی شبکه برق این منطقه با جایگزینی بیش از28 کیلومتر کابل خودنگهدار جدید به جای شبکه سیمی قدیمی اقدام شدو چهار دستگاه ترانسفورماتور پرظرفیت جدید نیز در این منطقه نصب شد.

حضرتی تصریح کرد: 10 دستگاه ترانسفورماتور جدید در مناطق باقیمانده کوی منبع آب تا پایان مهرماه نصب می‌شود تا همه شبکه برق این منطقه ساماندهی و اصلاح شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز در خصوص اصلاح شبکه روشنایی معابر کوی منبع آب اهواز گفت: اغلب شهروندان اهواز به دلیل شرایط گرم آب و هوایی در ساعات غروب آفتاب نسبت به تردد و خرید اقدام می‌کنند، از این رو ایجاد یک روشنایی معابر مطلوب از اهداف این شرکت است که در کوی منبع آب نیز پس از ساماندهی شبکه برق و نصب کابل‌های خودنگهدار جدید، ساماندهی شبکه روشنایی معابر این منطقه در حال انجام است و تاکنون 385 چراغ خیابانی جدید در بلوار اصلی و خیابان‌ها و کوچه‌های این منطقه نصب شده است.

وی خواستار رعایت مدیریت مصرف برق در نزد مشترکان این منطقه شد و افزود: هم اکنون منطقه کوی منبع آب با شبکه برق پایدار و با کیفیت تغذیه می‌شود که میزان خاموشی و حوادث اتفاقاتی را به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش داده است از این رو، انتظار می‌رود شهروندان این منطقه نیز با اجرای راهکارهای مدیریت مصرف برق از یک طرف این شرکت را در تأمین برق مطلوب و مستمر مشترکان همراهی نمایند و از طرف دیگر با کاهش مبلغ صورت‌حساب‌های برق مصرفی به اقتصاد خانواده خود کمک نمایند.
:
:
:
آخرین اخبار