تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۲۲۳۲۱
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از کرم زاده تا زاد کرمی
دکتر حسن دادخواه / دانشیار دانشگاه شهید چمران اهواز
منظورم از کرم زاده ، همان جناب آقای استاد دکتر کرم زاده است که در محافل آموزشی و نزد مردم خوزستان به پروفسور کرم زاده مشهور است. آن چهره ماندگار کشوری و آن استاد همراه دانش آموزان المپیاد های ریاضی در دهه گذشته و آن استاد ریاضی دانشگاه شهید چمران اهواز و عضو پیشین هیئت ممیزه دانشگاه در سال های اخیر و منظورم از زاد کرمی ، جناب دکتر زادکرمی، عضو گروه آمار دانشگاه شهید چمران اهواز و آن دوست دوران دانشجویی ام است که به تازگی به عضویت هیئت ممیزه دانشگاه در آمده است. نزدیکی رشته تخصصی این دو استاد و شباهت نام خانوادگی آن دو و عضویت هر دو در هیئت ممیزه دانشگاه ، بهانه و دستمایه اینجاب در نوشتن این یادداشت گردید.

دکتر کرم زاده از استادان سرشناس دانشگاه است. در هیئت ممیزه دانشگاه، که هیئت رسیدگی کننده به پرونده ارتقای علمی استادان است؛  همه اعضای هیئت علمی دانشگاه بر بلند نظری، استقلال رای و بی طرفی استاد کرم زاده در رسیدگی به پرونده ها، باور عمیق داشتند. او آیین نامه ارتقا را به نفع متقاضی ارتقا تفسیر می کرد و به چهره و نام و گرایش سیاسی او توجهی نمی کرد و تنها و تنها کارنامه علمی افراد را بررسی و داوری می کرد. ایشان ، یکی از آن دسته استادان خوش نام دانشگاه است که به مانند لنگری، از موجودیت و هویت و اعتبار دانشگاه در بحران ها، آمدن و رفتن روسا و جناح های سیاسی در دانشگاه، پشتیبانی و دفاع می کنند . در کنار وی می توان از دکتر پاک سرشت، دکتر محمودیان شوشتری، یاد کرد که اکنون بازنشسته شده اند و می توان از دکتر امامی و دکتر عرفانی مجد و دکتر میاحی و دیگرانی نام برد که هنوز مشغول به انجام خدمت هستند. تنی چند از همین گروه از استادان نیز امروز چهره در نقاب خاک کشیده اند. این گروه از استادان، همواره الگوی استادان جوان بوده اند.

امروز دکتر زاد کرمی نیک می داند که بر صندلی دکتر کرم زاده در هیئت ممیزه نشسته است. اعضای هیئت علمی دانشگاه از او انتظار دارند تا وی نیز همچون استاد خود یعنی دکتر کرم زاده ، بلند نظر، نکته سنج، بی طرف و دارای استقلال رای باشد و تنها به پرونده و کارنامه متقاضی ارتقا نظر کند.

غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
1
0
آقاي دكتر دادخواه
ضمن عرض سلام و ارادت بايد بگويم واقعا مشكل دانشگاه اين است؟!!! تازه اگر هم اين باشد چرا اين متن را در باره رئيس دانشگاه ننوشتي؟؟؟ شما بخصوص كه خيلي اطلاع داري!! درست نيست كه بنويسي براي اين كه نوشته باشي!! لطفا جواب اين نوشته را نده كه دوست ندارم به هيچ وجه باب گفت و گويي در باره چيزي كه از لحاظ اهميت درجه هزارم است باب گفت و گويي باز شود. لطفا!
پاسخ ها
دادخواه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
سلام. من هم می دانم که دانشگاه مسایل زیادی دارد.من به یکی از موضوعات آن پرداختم شما هم به مسایل دیگر بپردازید. باید قدر و ارج استادان پیش کسوت را فراموش نکنیم و همدیگر را به زنده نگه داشتن اخلاق و روش خوب آنان سفارش کنیم. هدف من در این مقاله ین بود.
محمد آلبوعلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
با سلام به استاد محترم، عرض شود که مشکل ما این است که نه تنها خود به مسائل مختلف نمی پردازیم، بلکه کسانی که به این موارد می پردازند را به هر بهانه ای می کوبیم تا یک وقت خدای ناکرده کسی از ما سر تر نباشد. این روحیه بسیار بدی است. فردی که دست به قلم می شود و برای بنده و شما می نویسد، همان صرف نوشتنش به سبب قصد و هدف اطلاع رسانی موجب احترام است. حال اگر نقد و انتقادی را وارد می دانید، نه با علامت تعجب هایی که گاه علامت تحکم و توهین می شود، بلکه به همان روش علمی پاسخ دهیم. متشکرم
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
آقای آلبوعلی دست مریزاد
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
دوست عزیز اتفاقا مشکلات دانشگاه از همین کارهای نسنجیده ناشی میشود. اگر حداقل 4 تا آدم آکادمیک در هیئت ممیزه باقی می ماندند می توانستند جلوی بعضی از تصمیم های بسیار غلط ، ناشیانه و مخرب را بگیرند. کمی انصاف داشته باشید و ببینید که اداره دانشگاه قدیمی جندی شاپور دست یک عده افتاده که ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
1
2
جناب دادخواه!
1- پروفسور کرم زاده به خاطر صندلیش کرم زاده نشده
2- هیچکس با صندلی، پروفسور کرم زاده نمی شود،
پس
3- لطفا وزن بالایی به صندلی ندهید.
4- و صندلی نشینان فقط باید به عقوبت تصمیماتشان بیندیشند
نتیجه گیری: نردبان این جهان ما و منی است
پاسخ ها
دادخواه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
با مقدمات و نتایج شما موافقم.یادداشت من را یک بار دیگر یخوانید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
0
2
قدیم ها می گفتند شرف المکان بالمکین
اما امروزه ؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم دغدغه برخی ها از کاشتن جو و گندم در زمین های خالی محوطه دانشگاه بالاتر رود و در مکان و مرتبه ای که قرار می گیرند با بزرگ منشی و سعه صدر و پرهیز از کوتاه فکری و تنگ نظری به ارتقاء دانشگاه بیاندیشند؟؟؟؟
گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
0
0
ضمن عرض ادب به محضر دکتر کرم زاده، سکوت را ترجیح می دهم تا برخی چهره های مورد تقدیر آقای دکتر دادخواه همچنان قابل تقدیر بمانند. با این وجود نمی توانم از ذکر این بیت حکیمانه خودداری کنم که:
کبوتر با کبوتر باز با باز
کند هم جنس با هم جنس پرواز
...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
0
0
خوز نیوز محترم من به عنوان یک بیطرف غرض می کنم که ... و امثال ایشان بخدا بدنبال آرامش و ارتقا نیستند بلکه این موارد را تنها برای اعتراض مطرح می کنند. من از ایشان سوال دارم شما که معلم الهیات هستید این موضوع را شرعی می دانید که نام افراد را ببرید؟آیا از ایشان اجازه گرفته اید؟ در دوره ایشان و دوستانشان افرادی با یک جزوه استاد شدند حالا دکتر کرمزاده را ویترین قرار داده اند ...
مدیر پایگاه نام نویسنده مطلب به دلیل عدم احراز صحت و برخی اسامی به دلیل  غیر قابل اثبات بودن مطالب مطرح شده حذف شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
0
1
به نام خدا

با آرزوی موفقیت برای تمامی اساتید گرامی خصوصا پیشکسوتان بزرگوار گه در ایام جنگ تحمیلی تعهد انسانی اسلامی و ایرانی خود را انجام دادند و بودن و خدمت کردن در استان و کشور را با تمام توان انجام دادند.

امیدواریم مسئولین محترم دانشگاه فکری به حال ابتدایی ترین نیاز کارکنان و اساتید دانشگاه شهید چمران یعنی سالن غذا خوری همراه با انواع غذا در آن بنمایند. چرا در کلیه دانشگاه های دولتی و غیر دولتی برای کارکنان و اساتید در این مورد ( نهار ) مشکلی وجود ندارد ولی در دانشگاه شهید چمران هنوز این مشکل حل نشده است؟
دادخواه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
0
0
اینجانب به هیچ وجه قصد فروکاستن از شخصیت آقای دکتر زادکرمی را نداشته و ندارم . ایشان از دوستان خوب و قدیمی من هستند و اکنون نیز نقش خوبی در ارتقای کیفیت آموزش عالی استان دارند .شباهت اسمی ایشان و دکتر کرم زاده دستمایه اینجانب شد که از کنار قرار دادن نام این دو بزرگوار، تاکید کنم تا قدر پیشکسوتان را بدانیم.
آصفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
0
1
بچه بازی شده وسرقت کتاب وجنگ ارتقاء بابا دست مریزاد علامه جعفری هم نتونست در عرض یک سال ونیم 15جلد به چاپ برساند مسئولین دانشگاه شهید چمران هم مسئول هستند هم سیستم اسند بای آنها کتاب چاپ میکند.....هی هی چه دیدی
:
:
:
آخرین اخبار