تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۷
کد خبر: ۲۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ريزعلي هاي هفتكل در آرزوي خط آهن!

شهاب داودي در پایگاه اطلاع رسانی هفتکل نوشت:

دو سال است طرح راه آهن اهواز به اصفهان مطرح شده است و در اين دو سال گمانه زني هاي زيادي صورت گرفته و هر شهري خودش را ايستگاه اصلي اين راه‌آهن مي نامد .ما هفتكلي ها كه سالها آرزوي ساخت جاده ي اهواز به  اصفهان  و گذر آن از شهرمان را داشتيم وقتي كه اين شاهراه حيات بخش كيلومترها از شهرمان دور شد شايد بيش از ديگر شهرها چشم به اين راه آهن داشتيم و هر مسئولي هفتكلي ها را مي بيند مي گويد :كه با پي گيري هايي كه انجام دادم اين راه آهن از هفتكل مي گذرد...
و مسئولين هفتكل هر از چند گاهي با دادن وعده ي دروغين راه آهن مي خواهند جايي در دل مردم باز كنند و متاسفانه هيچ گونه پي گيري هم براي اين موضوع ندارند.
اما قصه ي راه آهن چيست ؟
روز بيست و چهارم گفتـــــگوي  كوتاهي با يكي از مسئولين استان  (با نام محفوظ) داشتم .از وي در مورد اين راه آهن پرسيدم .وي  گفت: اين راه آهن به راه آهن خوزستان فارس مشهور است و قرار بود از ماهشهر به گناوه و استان فارس برود ولي با پي گيري هايي كه  مسئولين رامهرمز انجام دادند  اين راه آهن از مسير رامهرمز ، بهبهان ، گچساران به استان فارس پيوند خواهد خورد و راه آهن خوزستان به اصفهان هم با هدف پيوند دادن بندر امام به اين استان خواهد بود و آن هم از مسير رامهرمز خواهد گذشت .
به هر حال اميدواريم مسئولين هفتكل خصوصاً دكتر رضايي كه ما هفتكلي ها بعد از شانزده سال هنوز كار چشم گيري از ايشان نديده ایم آستين همت را بالا بزنند و با پي گيري راه آهن را به هفتكل نزديك تر كنند تا شايد اين شهر تشنه ي توسعه در مسير پيشرفت قرار بگيرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
علی محمد مکوندی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
0
0
مطلب جالبی بود مخصوصا تیترش .شهاب داودی همیشه خوب و صریح می نویسد.امروز هم در سایت هفتکل دات کام مطالب جالبی از او خواندم مخصوصا در مورد فرماندار و سفر وزیر بهداشت به هفتکل .
:
:
:
آخرین اخبار