تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۲۲۴۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حیدربهمنی درپست خود ابقا شد
حیدر بهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بنا درخواست وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در شرکت ملی حفاری در پست خود به خدمت خود ادامه خواهد داد.

18 نماینده استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی به تازگی با ارسال نامه ای به ˈرستم قاسمیˈ وزیر نفت از وی خواستند بازنشستگی ˈحیدر بهمنی را به مدت دو سال تا مهرماه 1393 به تعویق اندازد.

پیشتر برخی از منابع آگاه از بازنشستگی بهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری خبر داده بودند.

احمد قلعه بانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز ضمن اعلام مخالفت با بازنشستگی بهمنی به وی گفته است با عنایت به تعهد، تخصص، تجارب و خدمات گرانقدر جناب عالی در طی سالهای متمادی به صنعت نفت به ویژه شرکت ملی حفاری ایران و با توجه به شرایط بین المللی حاکم و در راستای بسیج تمامی نیروهای خدوم و خدمتگزار درجهت به بهره برداری رساندن طرح های توسعه ای، انتظار است جنابعالی کماکان و با جدیت تمام در انجام وظایف محوله به نحو شایسته اهتمام لازم معمول فرمایید.

گفته می شودکه قاسمی وزیر نفت نیز با طرح موضوع بازنشستگی بهمنی مخالفت کرده و اظهار داشته که تا من در وزارت نفت هستم بهمنی هم خواهدبود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران حدود هفت سال است در این سمت خدمت می کند.

ستاد مرکزی شرکت ملی حفاری ایران در اهواز استقرار دارد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
1
0
با سلام آفرین به وزیر محترم نفت وچنینی تصمیمی باید آقای بهمنی بماند تا صنعت حفاری همیشه حرف اول را در دنیا بزند.
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
1
0
احسنت ، من خودم با چشمام دیدم که در مواقع بحران حاج حیدر یه تنه جلوی فوران چاه رو گرفت برای من نماد شجاعت،تجربه و کاردانی است
:
:
:
آخرین اخبار