تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۲۶۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در ايستگاه چهارم ليگ يك كشور رقم خورد؛
اولين شكست استقلال صنعتي و تداوم صدرنشيني مسجدسليمان
در هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ دسته يك فوتبال كشور، يك پيروزي، دو شكست و دو تساوي براي نمايندگان خوزستان به ثبت رسيد.
 
اين هفته از رقابت‌ها روز گذشته (جمعه، 14 مهرماه) برگزار شد و تيم نفت مسجدسليمان كه صدر گروه الف را در اختيار داشت، ميهمان الوند همدان بود و باوجود تساوي يك بر يك برابر اين تيم، صدرنشين باقي ماند. در اين بازي و در دقيقه 34، تيم نفت اولين گل بازي را توسط حسين مالكي به ثمر رساند و تيم الوند نيز در دقيقه 70، توسط نويد آشوري گل تساوي را وارد دروازه نفت كرد.
 
در ديگر بازي حساس اين هفته، تيم استقلال صنعتي خوزستان كه در سه هفته گذشته 9 امتياز را در كارنامه خود ثبت كرده بود، به مصاف تيم شهرداري ياسوج رفت ولي اين بار نتوانست بر حريف خود غلبه كند و با شكست 2 بر يك برابر اين تيم، اولين شكست خود در اين رقابت‌ها را تجربه كرد. در اين مسابقه براي تيم  شهرداري ياسوج، نمازي و اكبري موفق به گلزني شدند و تنها گل تيم استقلال صنعتي توسط مجيد خدابنده‌لو به ثمر رسيد.
 
تيم استقلال‌اهواز ديگر نماينده استان، در اين هفته ميزبان تيم اتكا گرگان بود كه درنهايت موفق شد اين تيم را با نتيجه 4 بر صفر شكست دهد و به يك پيروزي قاطع دست يابد. گل‌هاي تيم استقلال اهواز توسط احمد دوستان اشوري در دقيقه 58، فخرالدين شهرويي در دقايق 67 و 89 و محمد جميزي در دقيقه 80 به ثمر رسيد.
 
تيم‌ ملي‌حفاري نيز در اين هفته ميزبان شهرداري تبريز بود كه اين ديدار با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد و حفاري به اولين امتياز خود در اين رقابت‌ها دست يافت و در جدول صاحب امتياز شود. براي تيم ملي‌حفاري در اين بازي، بهزاد غلامي در دقايق 6 و 41 گلزني كرد.
 
همچنين در اين هفته تيم يادآوران شلمچه ميهمان مس رفسنجان بود كه درنهايت با حساب يك بر صفر مغلوب شد. تنها گل اين بازي براي تيم مس توسط رمي باكاري در دقيقه 33 بازي به ثمر رسيد.
 
تا پايان هفته چهارم اين مسابقات تيم نفت مسجدسليمان با 10 امتياز همچنان صدرنشين گروه الف است، تيم الوند همدان باوجود هم امتياز بودن با نماينده استان به دليل تفاضل گل كمتر در جايگاه دوم قرار دارد و تيم استقلال اهواز ديگر نماينده استان كه در اين گروه جاي دارد با سه امتيازي كه در اين هفته به دست آورد، چهارامتيازي شد و به مكان نهم جدول صعود كرد.
 
در گروه ب نيز تيم استقلال صنعتي خوزستان با شكست برابر حريف خود، 9 امتيازي باقي ماند و اكنون در جايگاه سوم جدول جاي دارد. همچنين تيم ملي‌حفاري با كسب اين يك امتياز، يك پله صعود كرد و در جايگاه سيزدهم جدول قرار گرفت. تيم يادآوران شلمچه نيز اكنون با 6 امتياز در مكان هشتم جدول جاي دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار