تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۲۳۹۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در پی سکوت معنادار! برخی نمایندگان خوزستان:
مسئولین سد گتوند: کارون خودبخود شور بوده است!
این در حالی است که مردم خوزستان جداً نگران شوری آب کارون هستند. در این میان جالب است بدانیم که "محمدحسین معنوی فر" معاون اجرایی سد و نیروگاه گتوند در این کنفرانس مطبوعاتی عنوان می کند که: «کارون به خودی خود شور است»! و یا در جای دیگری و بدون حضورحتی یک مدعی متخصص و کارشناس اهل فن که می توانستند جواب های منطقی به این مسئول بدهند می گوید: شوری آب کارون ربطی به سد گتوند ندارد»
خوزنیوز/ غلامرضا فروغی نیا: در حالیکه انتظار بود مسئولین پروژه 2 هزار میلیارد تومانی سد گتوند علیا در برابر وجود کوه های نمکی در میان آب پشت سد توجیهی منطقی و خوزستان پسند داشته باشند هزار چندی دست به فعالیت تبلیغاتی زده و تعدادی خبرنگار را از تهران برای بازدید از سد دعوت نموده و بدون اینکه کسی از اصحاب رسانه خوزستانی در این نشست ها حضور داشته باشند هر چه از دل تنگشان برآمد، عنوان می کنند.

 این در حالی است که مردم خوزستان جداً نگران شوری آب کارون هستند. در این میان جالب است بدانیم که "محمدحسین معنوی فر" معاون اجرایی سد و نیروگاه گتوند در این کنفرانس مطبوعاتی عنوان می کند که: «کارون به خودی خود شور است»! و یا در جای دیگری و بدون حضورحتی یک مدعی متخصص و کارشناس اهل فن که  می توانستند جواب های منطقی به این مسئول بدهند می گوید: شوری آب کارون ربطی به سد گتوند ندارد».

البته مسئول یاد شده و یا مشابه آنها حق دارند که این گونه غیر خوزستانی های رسانه ای را دعوت بکنند ، هدیه بدهند و کسی هم این ادعاهای یک طرفه غیر واقعی را پاسخ ندهدو سخنی ابراز ندارد. در جایی که می بایستی "سادات ابراهیمی" نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی بیشترین دفاع را از حیات کارون و اهالی منطقه داشته باشد، که بنا به دلایلی فعلاً سکوت را ضروری دانسته. براستی می بایستی مسئولین سدگتوند با خیالی آسوده کارون بی زبان را متهم اصلی شوری آب مردم خوزستان بدانند. البته چون هنوز از چهار سال نمایندگی، عمده اش باقی است ظاهراً خیال این نماینده فعلا راحت است که انتخابات و رأی گیری حالا حالاها فرا نمی رسد. بنابراین سکوت کردن چندان مدعی ندارد! بویژه اینکه سکوت اگر معنی دار هم باشد.
برچسب ها: سدگتوند
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
0
دوستان خوزنیوز سلام
در پاسخ به ادعای آقای فروغی نیا باید عرض کنم که اولا خبرنگاران حاضر در این برنامه کاملا از خوزستان بودند و ثانیا شوری کارون در دوره های گذشته را هم از آمار رسمی و هم از زبان مردم گتوند و شوشتر می توانید بشنوید
حالا نمی دانم منظور آقای فروغی نیا از اینکه نوشتند حتی یک کارشناس و متخصص اهل فن حضور نداشته منظورشان خودشون بوده یا شخص خاص دیگری مد نظر داشته اند. چرا که تقریبا همه کارشناسان اهل فن در خوزستان در مورد نمک و سد گتوند اطلاعات کامل دارند
غریبه
|
Kazakhstan
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
0
سلام
اصلا آبی در کارون وجود دارد که شور باشد یا شیرین!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:
:
:
آخرین اخبار