تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۴۱۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زنگ خطر برای نفت آبادان به صدا درآمد / نفت در حال خودسوزی
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در جمع پیشکسوتان فوتبال آبادان گفت: زنگ خطر برای تیم فوتبال نفت آبادان به صدا درآمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در سفر کوتاه خود به آبادان در جمع کانون پیشکسوتان آبادان حضور یافت و با آنها به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

وی از وضعیت فعلی تیم صنعت نفت آبادان ابراز نگرانی کرد و گفت: تاکنون به این قضیه ورود نکرد‌ه‌ایم و اجازه دادیم مدیران صنعت نفت کارشان را به تنهایی انجام دهند.

حمیدرضا گرشاسبی تصریح کرد: امروز زنگ خطر برای این تیم به‌صدا درآمده و این خطر از روی ندانم کاری عده‌ای است که در قبال این مشکلات باید پاسخگو باشند.

 
سقوط نفت غیرممکن است

وی اضافه کرد: تمام تلاش مجموعه این است که این تیم در لیگ برتر بماند چرا که سقوط این تیم و بازگشت مجدد آن به لیگ برتر تقریباً غیرممکن است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان خاطرنشان کرد: با ضعیف بودن این تیم، وزارت نفت نیز کم کم حمایت مالی خود را از تیم‌های ورزشی خود قطع می‌کند.

وی همچنین عنوان کرد: هم‌اکنون که با حمایت مالی این وزارتخانه تیم فوتبال نفت آبادان با وضعیت فعلی روبه‌رو است اگر کمک‌ها قطع شود این باشگاه تکلیفش مشخص است!

اختصاص 3 هکتار به 3 زمین چمن

گرشاسبی همچنین از امکانات ورزشی آبادان دیدن کرد و افزود: آبادان در بحث سالن ورزشی اوضاع خوبی دارد اما در بحث زمین چمن در مضیقه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان بیان کرد: هیئت فوتبال شهرستان آبادان در وضعیت بدی قرار دارد و از داشتن حتی یک زمین چمن هم بی‌بهره است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته این مشکل با اختصاص سه هکتار زمین برای احداث سه زمین چمن در حال مرتفع کردن است که امیدواریم هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

وی در پایان به پیشکسوتانی که متولد آبان‌ماه بودند هدایایی اهدا کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار