تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۲۴۲۲۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یکدلی فرهنگیان رامشیر نتیجه داد!

رامشیر پانا نوشت:

مسئله بیمه طلایی فرهنگیان رامشیر پرونده ای منحصر بفرد در طول اجرای این طرح در سراسر کشور است. به همین منظور جلسه ای فوق العاده با حضور مدیر کل بیمه ایران در استان خوزستان و مسئول تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در رامشیر برگزار شد.

به گزارش رامشیرپانا، پس از شکایات مکرر فرهنگیان رامشیر مبنی بر عدم پرداخت حق بیمه، سوء برخورد نمایندگی بیمه ایران در بندر امام خمینی(ره) و کارشکنی در پرداخت حق بیمه پرونده های ارسالی فرهنگیان رامشیر و نیز بعد از چندین جلسه دوجانبه در سطح شهرستانی و مذاکرات تلفنی روسای ادارات درگیر طرح و نهایتاً بلا تکلیفی حدود 400 پرونده ارسالی خصوصاً در بخش دندانپزشکی و چشم پزشکی، کار به مسئولین تراز اول استانی کشیده شد.

به همین منظور جواد عباسی مدیر آموزش و پرورش رامشیر مقمات تشکیل جلسه ای با حضور آخوندی مدیر کل بیمه ایران در استان، یزدی مسئول تعاون اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، نعمت زاده کارشناس تعاون اداره کل استان، لاله زاری رئیس بیمه ایران شعبه بندر امام خمینی(ره)، حیدری نمایندگی بیمه ایران در رامشیر، مرتضوی مسئول حراست قنواتی مسئول تعاون اداره رامشیر و آقایان امرالله قنواتی، هدایت مرادی، محمد زهیری، امین رفیع و محمد آلبوعلی به نمایندگی از فرهنگیان رامشیر در دفتر مدیریت آموزش و پرورش رامشیر را فراهم نمود.

مسئله از آنجا آغاز شد که فرهنگیان رامشیر معاینات مربوط به چشم پزشکی خود را به دوماه آخر قرارداد طرح یادشده موکول کرده و حجم بالایی از پرونده های ارسالی به بیمه ایران را در پی داشت.

در کنار آن، گزارشات چند شهروند که درخواست های خارج از تعهد بیمه آنها از سوی اپتومتریست مستقر در شهرستان رامشیر رد شده بود، بهانه لازم را برای آغاز کارشکنی و عدم پرداخت حق بیمه حدود 400 پرونده چشم پزشکی و دندانپزشکی را به دست نمایندگی بیمه ایران در بندرامام داد.

 

چند فرهنگی رامشیر گفتند اپتومتریست شهر، عینک آفتابی تجویز می کند؛

لاله زاری رئیس بیمه ایران در بندر امام با تکیه بر اینکه چند فرهنگی رامشیری با مراجعه به شعبه بندر امام از تجویز عینک آفتابی بجای عینک طبی- که خارج از قرارداد می باشد- خبر داده بودند، سعی در متخلف جلوه دادن تنها اپتومتریست مستقر در شهرستان داشت که با واکنش تند و سریع نمایندگان فرهنگیان مواجه شد.

امرالله قنواتی در دفاع از جامعه فرهنگیان ضمن ابراز تأسف از چنین استدلالی اظهار داشت: اینکه یک نمایندگی بیمه بر پایه چند گزارش غیر مستند، پرونده بیش از 400 فرهنگی را به عنوان متقلب و متخلف دیپورت نماید واقعاً جای تعجب دارد؛ چنین برخوردی با جامعه سازان جامعه به هیچ عنوان قابل قبول نمی باشد. عینک های تجویز شده طبی-آقتابی و فتوکروم بوده است و این گزارشات بی اساس، در پی مخالفت اپتومتریست شهر با تجویز عینک آفتابی برای همین افراد به ظاهر معترض ارائه شده است و متأسفانه همین مسئله دست آویزی برای بی اعتمادی بیمه ایران و قضایای سال گذشته گردیده است.

 

بیش از سن خانم جمشیدی از عینک استفاده می کنم؛

 

بیمه طلایی


هدایت الله مرادی یکی دیگر از نمایندگان فرهنگیان حاضر در جلسه ضمن قرائت شعری از حافظ و ابراز امیدواری نسبت به حل این مسئله گفت: بنده دوست داشتم از نزدیک خانم جمشیدی- کارشناس پرداخت خسارت بیمه ایران در سربندر- ملاقات نمایم؛ چرا که آوازه ایشان همه فرهنگیان رامشیر را آزرده خاطر نموده است؛ اما این توهین به بنده و همکاران بنده است که بخاطر مبلغ 50000 تومان روانه ماهشهر شده و توسط اپتومتریست دیگری مورد راستی آزمایی قرار گیرم. بنده بیش از 27 سال از عینک استفاده می کنم که شاید بیش از سن خانم جمشیدی باشد؛ حال چرا باید برای دریافت حق بیمه ای که ماهانه از فرهنگیان کسر می شود، زیر بار این توهین ها بروم؟!

 

جمشیدی: فرهنگیان همگی دزد هستند!

 

بیمه طلایی


محمد زهیری مدیر هنرستان جابر بن حیان با در دست داشتن پرونده های چشم پزشکی خود، از برخود شنیع کارشناس بیمه سربندر پرده برداشت و گفت: وقتی برای تایید پرونده های چشم پزشکی خود به خانم جمشیدی مراجعه کردم، با تندی و بی ادبی تمام پاسخ داد: "این پرونده ها مورد تایید نیست؛ شما فرهنگیان همگی دزد هستید!" البته بنده نیز این توهین را بی پاسخ نگذاشته و پرونده اختلاس 44 میلیاردی چند ماه پیش در همین شعبه بندر امام را به وی یادآوری نمودم!

زهیری با بیان اینکه وی پرونده هایش را در ماهشهر تشکیل داده است گفت: اساساً مسئله بیمه ایران در سربندر اپتومتریست رامشیری نیست چرا که من پرونده هایم را در شهر دیگری تشکیل داده ام و اصل اختلاف بیمه ایران با خود فرهنگیان رامشیر است.

 

هیچ توهینی نباید بی پاسخ گذاشته شود؛ طرح پزشک معتمد بی احترامی به ساحت فرهنگی است!

محمد آلبوعلی مسئول خبرگزاری پانا در رامشیر نیز با اشاره به سخنان ناموزون کارشناس بیمه در جلسات پیشین و برخوردهای خارج محدوده ادب از سوی وی، از مدیر کل بیمه ایران در استان خوزستان خواست تا با واکنش لازم، اجازه تکرار چنین توهین هایی به جامعه فرهنگیان را ندهد.

وی با اشاره به طرح بازبینی مجدد پرونده پزشکی فرهنگیان توسط پزشک معتمد در شهرستان ماهشهر را بی اعتمادی به مردم رامشیر دانست و اظهار داشت: در همه جا رسم بر این است که طرف معترض، خود باید برای تشکیل پرونده یا بازبینی آن به محل سکونت طرف مقابل برود و این مسئله حتی در امر قضا نیز از بدیهیات است و کشاندن فرهنگی به شهرستان دیگر برای مبلغی ناچیز، علاوه بر توهین، امری غیر قانونی و فراتر از محدوده قراردادها می باشد. اگر بیمه اعتراضی دارد، پزشک معتمد خود را در شهر مستقر کند تا به پرونده ها رسیدگی کند. هرچند که این طرح نیز حل مشکل ما نیست و کلا اگر طرف قرارداد شهرستان رامشیر از سربندر به اهواز منتقل گردد برای همه ما بهتر و مقبول تر خواهد بود.

لاله زاری در واکنش به این مسئله گفت: ما مصرانه خواهان حفظ قرارداد با رامشیر هستیم و حاضریم برای این امر اعتمادسازی نموده و با متخلف برخورد نماییم

در ادامه جواد عباسی مدیر آموزش و پرورش رامشیر به جمع بندی بحث و طرح موردی مسائل پرداخت و از مدیر بیمه خوزستان خواست تا برای رفع این مشکلات برنامه های خود را ارائه دهند.

آخوندی نیز ضمن عذرخواهی از جامعه فرهنگیان و محکوم کردن هرگونه بی احترامی نسبت به جامعه فرهنگیان، به موارد قرارداد بیمه اشاره کرد و صیانت از قانون را وظیفه همه دستگاه ها دانست.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Spain
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
5
درود بر فرهنگیان زحمتکش ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
2
درود برفرهنگیان شجاع که همیشه ازحق خود نمی گذرند
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
شنیدم مسئولین ما فوق سایت مذکور و شخص آقای فلاحی مدیر کل از این مطلب خوشش نیومده و مسئول سایت رو مجبور به حذف خبر کرده. واقعا آزادی بیان داریم ما...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
0
0
بيان يكطرفه و بدور از ادب مطالب اعلام شدهدر شان افرادى كه خود را فرهنگى معرفى ميكنند نبوده و به نوعى تصديق مطالبي است كه موضوع گزارش قرار گرفته
nade
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
0
0
فرهنگیان اتحاد
:
:
:
آخرین اخبار