تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۵۰۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقه دو و میدانی شهید دریاقلی در آبادان برگزار شد
رئیس هیئت دو و میدانی آبادان گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید دریاقلی سورانی، هر ساله مسابقه دو و میدانی شهید دریاقلی در شهرستان برگزار می‌شود.

کاظم شیرالی  با اشاره به برگزاری مسابقه دو و میدانی شهید دریاقلی در این شهرستان اظهار داشت: در این مسابقه حدود یک‌هزار نفر شرکت کننده حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این مسابقه مختص آقایان و بدون محدودیت و شرایط سنی برگزار شد، افزود: اداره ورزش و جوانان و سپاه آبادان متولیان برگزاری این برنامه بودند، البته نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی نیز برای برقراری نظم و امنیت همکاری و تعامل مطلوبی داشتند.

رئیس هیئت دو و میدانی آبادان خاطرنشان کرد: این مسابقه از میدان شهید دریاقلی آغاز شد و به محل سپاه پاسداران شهرستان منتهی شد.

وی عنوان کرد: این مسابقه نخستین برنامه‌ای بود که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید دریاقلی سورانی در شهرستان برگزار شد و با رایزنی‌ها با سپاه شهرستان مقرر شد که هر ساله نسبت به برگزاری این حرکت اقدام شود.

وی ادامه داد: به نفرات برنده و برتر این مسابقه از اول تا سوم به ترتیب مبالغ 500 هزار تومان، 400 هزار تومان و 300 هزار تومان اهدا شد و به 27 نفر نیز به قید قرعه 50 هزار تومان تعلق گرفت.

رئیس هیئت دو و میدانی آبادان در پایان خاطرنشان کرد: همه تلاش ما برای برگزاری چنین برنامه و مسابقه‌هایی در راستای ارتقای سطح نشاط اجتماعی بین مردم و ترویج ورزش‌های همگانی در سطح شهرستان است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار